با اینکه هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد که فیلم تلماسه ۳ (Dune 3) به کارگردانی دنی ویلنوو در دسامبر سال ۲۰۲۶ میلادی اکران می‌شود. همچنین یک فیلم جدید از دنیای MonsterVerse برای اکران در سال ۲۰۲۷ برنامه‌ریزی شده است.

بر اساس گزارشی که رسانه ددلاین منتشر کرده، دو کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) و لجندری اینترتینمنت (Legendary Entertainment) ماه دسامبر سال ۲۰۲۶ را برای نمایش فیلم تلماسه ۳ در نظر گرفته‌اند. اما لازم به ذکر است که ویلنوو در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه این فیلم با اقتباس از کتاب فرانک هربرت با نام مسیحای تلماسه (Dune Messiah) است. همچنین ویلنوو قبلاً اعلام کرده که فیلم تلماسه ۳ آخرین فیلمش در این فرانچایز خواهد بود.

فیلم تلماسه ۲ که چندی پیش اکران شد به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد. این فیلم با بازی تیموتی شالامی و زندیا به بزرگترین فیلم لایو اکشن سال ۲۰۲۴ تبدیل شد و توانست از زمان اکرانش در ماه می تا به امروز بیش از ۲۸۲ میلیون دلار فروش داخلی و بیشتر از ۷۱۱ میلیون دلار فروش جهانی را به ثبت برساند. همچنین این فیلم باعث شد برادران وارنر به اولین کمپانی فیلمسازی تبدیل شود که در سال ۲۰۲۴ فروش بیش از یک میلیارد دلاری را تجربه می‌کند.

دنی ویلنوو مشغول نوشتن فیلمنانه فیلم تلماسه ۳ است؛ اقتباس از مسیحای تلماسه

دنی ویلنوو با کمپانی لجندری برای ساخت یک فیلم دیگر به نام Nuclear War: A Scenario نیز همکاری می‌کند. این فیلم بر اساس کتابی ساخته می‌شود که نشان می‌دهد در صورت وقوع یک جنگ هسته‌ای بزرگ، جهان چه وضعیتی پیدا می‌کند. هنوز اطلاعات زیادی از این پروژه در دست نیست.

همانطور که گفتیم، خبر دیگری که منتشر شده مربوط به فیلم جدیدی از دنیای MonsterVerse است که هنوز عنوان آن مشخص نشده. طبق اعلام کمپانی لجندری، این فیلم قرار است در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۷ اکران شود. با توجه به پایان‌بندی فیلم قبلی این مجموعه یعنی Godzilla x Kong: The New Empire احتمالاً فیلم جدید به نسل بعدی هیولای کایجو می‌پردازد.

منبع: Gamespot


بهترین بازی‌های ورزشی با محمدرضا احمدی | میز گیم فوتبالی