فیلم ترسناک جدیدی که طرفداران Alan Wake 2 باید ببینند

بازی Alan Wake 2 ترکیب فوق‌العاده‌ای از قتل‌های آیینی، ستایش فرقه‌های عجیب و تحقیقات کارآگاهی اف‌بی‌آی در کنار یک داستان پر رمز و راز و سورئال است. رمدی توانست با این بازی، سطح انتظار طرفداران بازی‌های ترسناک را بالا ببرد. اما اگر به دنبال تماشای یک فیلم سینمایی ترسناک هستید که حس و حال بازی آلن ویک 2 را منتقل کند، لنگ‌درازها یا Longlegs، اثری است که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

فیلم سینمایی آمریکایی Longlegs در ژانر وحشت توسط آز پرکینز کارگردانی شده و شباهت بسیار زیادی به بازی Alan Wake 2 دارد. فیلمی با بازیگری نیکولاس کیج که حتی نظر سم لیک، خالق بازی آلن ویک را هم به خود جلب کرده است. کمپین تبلیغاتی این فیلم روی صحنه‌هایی تمرکز کرده که به بازی آلن ویک شباهت دارند. بسیاری نوشته‌اند که شباهت فیلم و بازی، غیرقابل اغماض است.

داستان فیلم Longlegs به یک مأمور اف‌بی‌آی می‌پردازد که مسئولیت حل پرونده‌ی قتل‌های زنجیره‌ای را برعهده گرفته است. یک فرقه‌ی اسرارآمیز طبق شایعات، مسئول قتل‌های گسترده هستند و این مأمور جوان برای حل معمای قتل، پا در یک منجلاب سیاه می‌گذارد. منتقدان معتقدند که وحشت شیطانی این فیلم باعث می‌شود تا اضطراب دائمی حین تماشا به مخاطب منتقل شود. نکته‌ی قابل‌توجه، دریافت امتیاز راتن تومیتوز 90 درصد بر اساس هفتاد بررسی ثبت شده است.

لنگ‌دارزها فیلم مشابه Alan Wake 2

کیت سانچز، مدیر تحریریه But Why Tho در توییت تازه‌ای به تعریف از فیلم Longlegs پرداخت و خطاب به طرفداران آلن ویک گفت:‌ «این بهترین فیلم جنایی اف‌بی‌آی از زمان فیلم هفت (Seven) است. اگر Alan Wake 2 را دوست داشتید، این فیلمی است که حس می‌کنم باید بعد از آن تماشا کنید.» سانچز تنها فردی نیست که فیلم لنگ‌درازها را به طرفداران آلن ویک پیشنهاد می‌دهد، حساب‌های توییتر مختلفی، با انتشار تصاویری به مقایسه فیلم و بازی پرداخته‌اند.

بسیاری از کاربران توییتر و ردیت نوشته‌اند که این فیلم را به دلیل شباهت به آلن ویک 2 تماشا خواهند کرد. وجود یک کارآگاه زن اف‌بی‌آی در هر دو اثر قابل‌توجه است و به‌خصوص سکانس‌هایی وجود دارد که انگار از روی بازی کارگردانی شده‌اند. ویژگی‌های دیگری مانند برد شواهد و همچنین فضای جنگلی دیده می‌شود و البته یک فرقه‌ی کوچک نیز وجود دارد که قتل‌ها را پایه‌گذاری می‌کنند.

سم لیک به تصاویر منتشرشده از فیلم لنگ‌درازها واکنش نشان داده و نوشته است که آن را تماشا خواهد کرد. البته هیچ سینمایی در فنلاند این فیلم را نمایش نمی‌دهند و منتظر پخش آن خواهد ماند. گفتنی است بازی Alan Wake 2 از سریال توئین پیکس الهام گرفته است و می‌توان فیلم و سریال‌های مشابهی را معرفی کرد که همان حس و حال را منتقل می‌کنند. در پایان باید گفت که فیلم لنگ‌درازها فردا 22 تیر ماه در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: DualShockers


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کارمند سابق راک‌استار:‌ افشاء اطلاعات GTA 6 مسئله مهمی نیست

کارمند سابق استودیو راک‌استار گیمز و از سازندگان بازی جی تی ای سن آندریاس، معتقد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد