فیلمبرداری M3GAN 2 رسما آغاز شده است

به تازگی روند فیلمبرداری فیلم ترسناک و مورد انتظار M3GAN 2.0 در کشور نیوزیلند آغاز شده است. این خبر روز گذشته توسط جیسون بلوم، تهیه‌کننده فیلم، منتشر گردید. طبق گزارشات، دو بازیگر اصلی فیلم اول یعنی وایولت مک‌گرا و الیسون ویلیامز برای ایفا نقش در قسمت دوم بازخواهند گشت.

جیسون بلوم که در واقع موسس کمپانی بزرگ بلوم‌هاوس (Blumhouse) است، همزمان با انتشار ویدیویی عجیب از عروسک مگان در توییتر، این خبر را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

زمان آن رسیده تا دوباره مگان را سر هم کنیم. ما در نیوزیلند روند تولید را آغاز کرده‌ایم.

فیلم اول M3GAN به کارگردانی جرارد جان‌استون داستان گما، زنی نابغه در زمینه ساخت ربات را روایت می‌کند که پس از مرگ خواهر و شوهر خواهرش، فرزند آن‌ها (کیدی) را به سرپرستی می‌گیرد. و برای اینکه کیدی احساس تنهایی نکند، یک دوست مکانیکی برای او می‌سازد. از آنجا که گما فرد پرمشغله‌ای است و نمی‌تواند زمان زیادی را در کنار کیدی بگذارند، مگان (ربات) را طوری برنامه‌ریزی می‌کند تا از کیدی در برابر آسیب‌های «فیزیکی و عاطفی» محافظت نماید.

اما این برنامه‌ریزی آنطور که باید پیش نمی‌رود و مگان کم کم جهت محافظت از کیدی دست به کارهای خطرناک و ترسناکی می‌زند. انسان‌های بسیاری صرفا به خاطر زورگویی یا بد صحبت کردن با کیدی جان‌شان را از دست می‌دهند و حالا یک نفر باید برای جلوگیری از فجایع بیشتر جلوی مگان بایستد.

۱۰ مورد از ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۲۴

آکلا کوپر که فیلم‌نامه قسمت اول را نوشته بود، M3GAN 2.0 را با همکاری جان‌استون به رشته تحریر درآورده است. از سوی دیگر خود جان‌استون بار دیگر در نقش کارگردان نیز ظاهر خواهد شد. با اینکه داستان قسمت دوم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، برخی طرفداران تئوری‌هایی در این زمینه ارائه کرده‌اند. به عنوان مثال برخی معتقدند در قسمت دوم مگان – درست مثل فرنچایز ترمیناتور – با دشمنان قدیمی خود متحد می‌شود تا همگی باهم در برابر خطری بزرگ‌تر ایستادگی کنند.

در کنار وایولت مک‌گرا و الیسون ویلیامز، ستاره سریال آهسوکا از دنیای استار وارز یعنی ایوانا ساخنو در M3GAN 2.0 به ایفای نقش خواهد پرداخت. در حال حاضر مشخص نیست ساخنو دقیقا چه نقشی را ایفا می‌کند، اما خب بلوم و جیمز وان (دیگر تهیه‌کننده فیلم) قبلا تایید کرده‌اند که نقش او در قسمت دوم مگان اساسی و مهم خواهد بود.

فیلم M3GAN 2.0 قرار است در تاریخ ۱۶ می ۲۰۲۵ (۷ تیر ۱۴۰۳) روی پرده نقره‌ای برود و باید دید آیا می‌تواند موفقیت قسمت اول را تکرار کند یا خیر.

منبع: GamesRadar


چرا سری PES شکست خورد؟ | مرگ شبیه‌ساز فوتبال کونامی


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ماینکرفت | ساخت درب پیستونی فوق سریع در ابعاد 6×6 توسط یکی از بازیکنان

همانطور که می‌دانید٫ بازی ماینکرفت امروزه به بستر بزرگی برای خلاقیت ورزی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد