فیلم‌برداری فیلم سینمایی Watch Dogs شروع شد

به طور رسمی اعلام شد که فیلم‌برداری فیلم لایو اکشن Watch Dogs شروع شده است. در این فیلم، بازیگرانی همچون سوفی وایلد (Sophie Wilde) و تام بلایث (Tom Blyth) ایفای نقش می‌کنند. کارگردانی این اثر هم بر عهده متئو توری (Mathieu Turi) خواهد بود.

در ماه مارس بود که گزارش شد کار بر روی ساخت یک فیلم سینمایی لایو اکشن، برگرفته از سری بازی‌های Watch Dogs، آغاز شده است. یوبیسافت و New Regency (کمپانی سازنده فیلم) هم بعد از مدتی این خبر را تایید کردند. بعد از آن، این پروژه به مرور به پیشرفت خود ادامه داد و حالا به نقطه عطف دیگری رسیده است.

کمپانی یوبیسافت با انتشار توییتی در X، تایید کرد که فیلم‌برداری فیلم مذکور، به تازگی آغاز شده است. کارگردان فیلم Watch Dogs هم متئو توری فرانسوی خواهد بود. فیلمسازی که قرار است از سری بازی‌های A Plague Tale هم یک فیلم اقتباسی بسازد. فیلم مذکور، به طور مشخص از بازی A Plague Tale: Innocence، محصول سال 2019 و ساخته استودیو Asobo، اقتباس خواهد شد.

فیلم Watch Dogs یک داستان تازه را روایت می‌کند

قبلا تایید شده بود که این لایو اکشن، دارای یک فیلمنامه اورجینال و داستانی جدید خواهد بود. وظیفه نگارش این فیلمنامه هم بر عهده کریستی لبلانک (Christie LeBlanc) است. او عموما به خاطر کار روی فیلم Oxygen (محصول 2021) شناخته می‌شود. سوفی وایلد از فیلم Talk to Me 2022، و تام بلایث از فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes 2023 هم، جزو بازیگران این اثر خواهند بود.

فیلم واچ داگز در حالی ساخته می‌شود که خبر رسمی از آینده بازی‌های این مجموعه در دست نیست. در اوایل سال جاری بود که برخی گزارشات، خبر از «مرده و دفن شده» بودن این سری برای یوبیسافت می‌دادند. این موضوع را کاربری به نام  j0nathan  برای اولین بار مطرح کرد؛ تولید کننده محتوایی که عموما روی اخبار مرتبط با یوبیسافت تمرکز دارد.

با توجه به شکست همه جانبه آخرین قسمت این سری، یعنی Watch Dogs: Legion، این اخبار احتمالا تا حد زیادی واقعیت دارند. این بازی در سال 2024، و به عنوان سومین قسمت از سری بازی‌های واچ داگز عرضه شد. علی‌رغم داشتن ایده‌هایی که روی کاغذ جالب بود و مارکتینگ عظیم،ساخته یوبیسافت نمره متوسط 76 را از منتقدان دریافت کرد. بعد از انتشار هم، برخی منابع ادعا کردند که این بازی، یک شکست تجاری برای سازندگانش بوده است.

با این حال، ساخت این فیلم می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که سازندگان هنوز به طور کامل از این مجموعه قطع امید نکرده‌اند. در خوشبینانه‌ترین حالت، شاید اگر فیلم Watch Dogs موفق عمل کند، یوبیسافت برای ساخت یک بازی دیگر از این سری وسوسه شود.

منبع: Gamingbolt


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

رویداد مشترک بازی‌های Battlefield 2042 و Dead Space به زودی برگزار می‌شود

رویداد مشترک بازی‌های Battlefield 2042 و Dead Space به زودی برگزار می‌شود – گیم نیوز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *