فیلم‌برداری فصل دوم Poker Face آغاز شد

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره سازندگان سریال جذاب و تحسین شده Poker Face دست به کار شده تا فیلم‌برداری فصل دوم را آغاز نمایند.

خالق سری فیلم‌های Knives Out در اقدامی غیرمنتظره و در سال ۲۰۲۳ میلادی مجموعه تلویزیونی Poker Face را برای سرویس استریم پیکاک در ژانر کمدی، جنایی و درام با نقش آفرینی ناتاشا لیون پدید آورد که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبین روبرو شد و نقدهای بسیار مثبتی را نیز از طرف منتقدین دریافت نمود که عنصر سرگرم‌کنندگی را به نحو احسنت به ارمغان آورد و از آن زمان تاکنون طرفدارانش خواهان ساخت فصل دوم بوده‌اند.

حال پس از مدت‌ها انتظار نویسنده و کارگردان Poker Face یعنی تونی توست به ساخت فصل دوم واکنش نشان داده و اعلام نموده که پروسه فیلم‌برداری به صورت رسمی آغاز شده است. علی‌رغم این که اطلاعاتی از این فصل در دسترس نبوده اما اعلام شده که ستاره این مجموعه یعنی ناتاشا لیون سکان هدایت قسمت دوم را نیز بر عهده خواهد داشت؛ او پیش از این در کنار بازیگری، به عنوان مدیر تولید نیز شناخته می‌شد.

عوامل تولید این مجموعه نخستین روز فیلم‌برداری را جشن گرفته و این خبر را در توییتر با طرفدارانشان به اشتراک گذاشته‌اند. باید تا زمان انتظار اطلاعات بیشتر صبر کرد و دید که فصل دوم چه ماجراهایی را به تصویر خواهد کشید.

منبع: کامیک‌بوک


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

نقد فیلم A Family Affair

A Family Affair یک فیلم کمدی و رمانتیک آمریکایی، محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی ریچارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *