فیلمبرداری فصل دوم سریال Daredevil: Born Again چه زمانی آغاز می‌شود؟

فیلم‌برداری فصل دوم سریال Daredevil: Born Again در پاییز شروع می‌شود و در سال ۲۰۲۶ از سرویس دیزنی پلاس پخش می‌شود.

سریال Daredevil: Born Again در ابتدا به‌عنوان یک سریال ۱۸ قسمتی معرفی شد و مارول استودیو در اعلامیه آن ذکر کرد که قرار است فیلم‌برداری آن از فوریه تا دسامبر سال ۲۰۲۳ به طول انجامد و در زمان نامشخصی در سال ۲۰۲۴ پخش شود.

پس از تولید تنها چند قسمت از این سریال، مارول تصمیم گرفت تا ایده اولیه را کنار بگذارد و سریال را تبدیل به یک چیز کاملا متفاوت بکند؛ چیزی شبیه به یک دنباله از سریال قبلی که توسط نتفلیکس تولید و پخش شده بود. بنابراین اعضای تیم تولید سریال تغییر کردند و بخشی از بازیگران سریال نیز با تغییر مواجه شدند. بسیاری از صحنه‌های فیلم‌برداری شده نیز دوباره و با بازیگران جدید ضبط شدند.

کار روی سریال Daredevil: Born Again از ژانویه (دی) از سر گرفته شد و در پایان ماه آوریل (اردیبهشت) کار فیلم‌برداری به پایان رسید. چیزی که در این اخبار منتشر نشده بود این بود که آیا اعمال این تغییرات در جریان ساخت سریال تاثیری بر تعداد قسمت‌های آن می‌گذارد یا خیر؟

حالا در گزارش اخیرا منتشر شده به این سوالات پاسخ داده شده و مشخص شده که سریال طبق برنامه اولیه سازندگان، ۱۸ قسمت دارد که در دو فصل ۹ قسمتی منتشر می‌شود و تنها فصل اول این سریال که مقداری از آن هم پیش از تغییرات فیلم‌برداری شده بود، در این مدت تولید شده است. طبق این گزارش، فیلم‌برداری قسمت‌های فصل دومسریال Daredevil: Born Again نیز احتمالا در پاییز امسال شروع می‌شود و احتمالا تا اوایل سال ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت.

فصل اول سریال Daredevil: Born Again قرار است در مارس ۲۰۲۵ (اسفند ۱۴۰۳-فروردین ۱۴۰۴) روی سرویس دیزنی پلاس پخش شود و فصل دوم سریال دردویل نیز احتمالا در سال ۲۰۲۶ پخش خواهد شد.

نظر خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/369690-daredevil-born-again-s2-fall-shoot/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اولین تریلر فیلم Gladiator 2 رکوردشکنی کرد

اولین تریلر فیلم Gladiator 2 به کارگردانی ریدلی اسکات رکورد پر بیننده‌ترین تریلر یک فیلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *