فیلم‌برداری اقتباس لایو اکشن Watch Dogs کلید خورد

اطلاعات جدیدی پیرامون اقتباس لایو اکشن جدیدی از بازی ویدیویی Watch Dogs با هنرنمایی بازیگر فرنچایز The Hunger Games، تام بلیث، به کارگردانی متیو توری منتشر شده است.

این بازی ویدیویی محصول سال ۲۰۱۴، داستان هکری به نام آیدن پیرس است که به دنبال انتقام خون خواهرزاده‌اش است. توسعه این لایو اکشن مدتی است که کلید خورده و امشب توری در پستی آغاز فیلم‌برداری این اثر را تایید کرده است. تصویر منتشر شده چیزی درباره فیلم نشان نمی‌دهد و فقط فردی را که با هدفون پشت کامپیوتر نشسته را نشان می‌دهد. مشخص نیست این کدام بخش از فیلم خواهد بود، و فقط خبر از استارت فیلمبرداری می‌دهد.

این تصویر حاکی از اقتباس فیلم از بازی اول است که آیدن در سکوت با کمپانی بلوم بخاطر اتفاقی که برای خواهرزاده‌اش افتاد مبارزه می‌کند. در این حین، وی با کلارا لیل، عضو گروه هکر DedSec تیم می‌شود تا این کمپانی را نابود کنند.

اگر بازی اول اساس فیلم باشد، بکارگیری بلیت برای ایفای نقش آیدن و وایلد در نقش کلارا منطقی است. با حضور این دو بازیگر بااستعداد در راس فیلم، باید منتظر اکشن مهیجی بود. با کلید خوردن فیلم‌برداری این اثر، اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

منبع: اسکرین رنت


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا جهان باز شدن Resident Evil 9 هویت این فرنچایز را نابود می‌کند؟

بنا بر برخی شایعه‌ها، Resident Evil 9 یک بازی جهان باز خواهد بود. این اتفاق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *