فقط ۸ آلت کوین در چرخه فعلی به رکود جدیدی رسیده‌اند

بیت کوین در چرخه جدید خود توانست از رکورد قبلی‌اش در محدوده ۶۹٬۰۰۰ دلار عبور کند. با این حال سرمایه‌گذاران آلت کوین‌ها همچنان منتظر چنین اتفاقی هستند.

خلاصه خبر

  • فقط ۸ آلت کوین در برابر بیت کوین به اوج قیمتی جدیدی رسیده‌اند.
  • تحلیلگران باور دارند جلب توجه معامله‌گران اهمیت زیادی برای پروژه‌های کریپتویی دارد.

به گزارش نیوز بیت کوین، در روز جمعه تحلیلگری به اسم مایلز دویچر (Miles Deutscher) به نکته جالبی درباره آلت کوین‌ها اشاره کرد. او در این روز اعلام کرد که از نوامبر ۲۰۲۲ (آبان ۱۴۰۱) فقط هشت آلت کوین توانسته‌اند از اوج قیمتی قبلی خود (ATH) در برابر بیت کوین عبور کرده و به رکورد جدیدی برسند.

این هشت توکن عبارت‌اند از: اینجکتیو (INJ)، رندر ‌توکن (RNDR)، تراست ولت توکن (TWT)، سینگولاریتی‌نت (AGIX)، اس‌اس‌وی نتورک (SSV)، استار توکن (ASTR) و BNB و TRB. شایان ذکر است که رندر توکن آخرین توکنی بود که در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۲) به چنین دستاوری رسید. علاوه بر این توجه داشته باشید که این لیست فقط شامل آلت کوین‌هایی می‌شود که قبل از سقوط صرافی FTX راه‌اندازی شده‌ بودند.

دویچر تاکید کرد که به نظر او علاقه سرمایه‌گذاران نسبت به بخش‌هایی مثل شبکه‌های لایه ۲ و بازی‌های بلاک چینی کاهش یافته‌ است. با این حال این تحلیلگر باور دارد که توجه معامله‌گران به بخش‌هایی مثل میم کوین‌ها و هوش مصنوعی جلب شده‌ است.

او خاطرنشان کرد که به نظر او بازار ارزهای دیجیتال بر اساس «توجه معامله‌گران» حرکت می‌کند و هر بخشی که بتواند توجه آن‌ها را به خود جلب کند، رشد خواهد کرد. این تحلیلگر خاطرنشان کرد که حتی اگر پروژه‌های کریپتویی بهترین فناوری ممکن را داشته باشند اما نتوانند معامله‌گران را هیجان‌زده کنند؛ باز هم رشد نمی‌کنند.

آلت کوین هایی که در چرخه جدید به ATH جدیدی رسیده‌اند

در هر صورت این داده‌ها نشان می‌دهند که معامله‌گران باید با دقت روی آلت کوین‌ها سرمایه‌گذاری کنند؛ چراکه ممکن است چندین سال در روند نزولی آن‌ها گرفتار شوند.

نوشته فقط ۸ آلت کوین در چرخه فعلی به رکود جدیدی رسیده‌اند اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟ (۱۱ تیر ۱۴۰۳)

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه با نوسانات زیادی مواجه شده است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *