فصل هشتم سریال ریک و مورتی توسط یک استودیو ایرلندی ساخته می‌شود

حالا که فصل هفتم به اتمام رسیده و همگی منتظر اطلاعات جدید هستیم، خبرهایی مبنی بر فصل هشتم سریال ریک و مورتی پخش شده است. طبق جدیدترین اطلاعات ساخت بخشی از فصل هشتم به یک استودیو ایرلندی با نام Lighthouse Studios محول شده.

این روزها بیش‌تر بحث‌هایی که در مورد یک و مورتی وجود دارد به انیمه آن مربوط می‌شود که قرار است وجهه متفاوتی از این مجموعه محبوب نشان دهد. ولی با وجود تمامی صحبت‌هایی که در مورد انیمه شکل گرفته نباید خود سریال اصلی را فراموش کنیم. فصل هفتم Rick and Morty در اواخر سال ۲۰۲۳ به پایان رسید و در حال حاضر طرفداران منتظر اطلاعات مربوط به فصل جدید هستند. هرچند که واکنش‌ها نسبت به هفتمین فصل به اندازه فصل‌های قبلی مثبت نبود، اما آینده روشن به نظر می‌رسد و احتمالا سازندگان برنامه‌های خوبی برای برگشت به روزهای اوج دارند.

انیمه ریک و مورتی با دوبله ژاپنی پخش خواهد شد

یکی از این برنامه‌ها به همکاری با یک استودیو ایرلندی به نام Lighthouse Studios مربوط می‌شود؛ استودیویی با سابقه خوب که در شهر کیلکنی در جنوب شرقی جمهوری ایرلند واقع شده است. طبق اطلاعاتی که توسط وبسایت رسمی استودیو مذکور و شهر کیلکنی منتشر شده، فصل هشتم سریال ریک و مورتی در Lighthouse Studios ساخته خواهد شد. البته لازم به ذکر است که این استودیو در توسعه فصل هفتم نیز دخیل بوده و این اولین باری نیست که روی Rick and Morty کار می‌کند.

این استودیو ایرلندی می‌خواهد با جذب کارمندهای جدید نیروی بیش‌تری روی ساخت فصل جدید بگذارد

استودیو Lighthouse Studios که بیش‌تر روی انیمیشن‌های دو بُعدی کار می‌کند، سابقه ساخت آثاری نظیر The Bob’s Burger Movie و سریال تلوزیونی Cuphead را دارد؛ اثری که با اقتباس از بازی تحسین شده Cuphead ساخته شد. اما نکته قابل ذکر این است که ظاهرا سران این استودیو انتقادات مربوط به فصل هفتم ریک اند مورتی را شنیده‌اند و به همین دلیل قصد اعمال یک سری تغییرات را در سر می‌پرورانند. آن‌ها برای ساخت فصل هشتم به دنبال نیروهای جدید می‌گردند و می‌خواهند برای ارائه یک پروژه بزرگ‌تر و بهتر تیم خود را گسترش دهند.

بهترین اپیزودهای سریال ریک و مورتی: داستان سرایی در یک کهکشان خیلی خیلی دور

هرچند که در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد فصل هشتم ریک و مورتی وجود ندارد، اما با توجه به اطلاعات باید در سال ۲۰۲۵ منتظر آن باشیم. متاسفانه جاستین رویلند بازهم در ساخت فصل جدید دخیل نیست و ظاهرا برای همیشه از حضور در این سریال منع شده است. این تصمیم در حالی اتخاذ شده که بسیاری از ما سریال Rick & Morty را به خاطر نبوغ و صدای فوق‌العاده رویلند می‌شناسیم. منتها به خاطر حاشیه‌های شخصی و مشکلاتی که جاستین رویلند در چند وقت اخیر به وجود آورده نمی‌توان انتظار بازگشت او را داشت.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: KilkennyLive


بازی PES چرا و چطوری از فیفا شکست خورد؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

فینال بزرگترین تورنمنت کالاف دیوتی موبایل ایران؛ تبلت گیمینگ برای بینندگان

پس از چند روز مسابقات نزدیک و نفس‌گیر، بالاخره نوبت به فینال سومین دوره بزرگترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد