فصل سوم سریال Euphoria به زودی ساخته می شود

فصل سوم سریال Euphoria به طور رسمی در حال ساخت برای شبکه HBO است.

فصل سوم و مورد انتظار این سریال درام در حال آماده‌سازی برای شروع فیلمبرداری است. براساس اخبار جدیدی که توسط رسانه Variety منتشر شده است، فصل سوم این سریال با تاخیر طولانی و با حضور تمام بازیگران اصلی این سریال در ماه ژانویه یا دی ماه شروع به فیلمبرداری می‌کند. این بازیگران شامل زندایا، سیدنی سوئینی، آلکسا دمی، جیکوب الرودی، ماودی آپاتو و دیگر نقش‌های اصلی می‌شود.

در بیانیه‌ای که قائم مقام مدیر برنامه‌ریزی و مدیر بخش فیلم و سریال‌های درام HBO، فرانچسکا اورسی، در اختیار رسانه‌ها قرار دادند آمده است که استودیو از این خبر بسیار خوشحال است و کل تیم برای شروع این پروژه هیجان زده هستند.

اورسی در این بیانیه افزوده است: «من مفتخرم اعلام کنم که ما آماده شروع تولید یوفوریا در ماه ژانویه (دی ماه) هستیم. نمی‌توانیم بیش از این خوشحال باشیم که دوباره با سم (کارگردان) و این بازیگران فوق‌العاده همکاری کنیم. ما مشتاقیم تا این فصل جدید از یوفوریا را هر چه سریع‌تر برای طرفداران پخش کنیم.»

پیش از این ستارگان این سریال اعم از زندایا، سیدنی سوئینی و دیگران برای شروع فیلمبرداری فصل سوم در بهاری ک گذشت فراخوانده شده بودند اما HBO اوایل سال جاری میلادی به آن‌ها اعلام کرد که دنبال فرصت‌های دیگر بروند و فصل سوم با تاخیر تولید می‌شود.

پس از مدت کوتاهی از انتشار اعلامیه تاخیر، اخباری از داخل HBO به بیرون درز کرد که مدیران این شبکه مطمئن نیستند که آیا قرار است فصل سوم را هیچوقت تولید بکنند یا خیر. دلیل این موضوع تفاوت دیدگاه‌های تیم سم لوینسون (کارگردان سریال) و تیم خلاقیت شبکه بود.

براساس گزارش Variety، پیش‌نویس‌های فصل سوم که توسط سم لوینسون تهیه شده بود نتوانست نظر مدیران شبکه را جلب کند. نسخه لوینسون خط زمانی سریال را پنج سال جلوتر برده بود. نظر شبکه نیز این بوده که راوی داستان را تغییر دهند و روایت را برعهده سیدنی سوئینی و جیکوب الرودی بگذارند. هر چند که شبکه پیشنهادی نیز از زندایا دریافت کرده بود که اجازه دهد شخصیت او به عنوان یک کارگاه خصوصی نقش خود را در سریال ادامه دهد.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/369848-euphoria-season-3-production-date-cast/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پوستر فیلم ترساننده ۳؛ افسارگسیختگی آرت دلقک

پوستر جدیدی از فیلم Terrifier 3 منتشر شد که آرت دلقک را مشغول تهدید ساکنان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد