فصل سوم انیمه Re:Zero با اپیزود اول طولانی شروع خواهد شد

پس از گذشت حدود سه سال از نمایش آخرین اپیزود از فصل دوم، انیمه ری زیرو قرار است با فصل سوم خود برگردد. حال مشخص شده که قسمت اول فصل جدید انیمه Re:Zero یک اپیزود عادی نبوده و ۹۰ دقیقه خواهد بود.

در طول هر سال انیمه‌های ایسکای بسیاری به نمایش گذاشته می‌شود، اما تعداد کمی از آن‌ها به محبوبیت رسیده و فصل جدید‌شان در بین آثار مورد‌انتظار قرار می‌گیرد. انیمه Re:Zero -Starting Life in Another World یکی از مورد‌انتظار‌ترین آثار ایسکای است که زمان نمایش آخرین قسمت آن به سال ۲۰۲۱ بر‌می‌گردد. در آینده نزدیک سومین فصل از این اثر پخش خواهد شد.

بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ که باید تماشا کنید + ویدیو

با این وجود که فصل سوم انیمه ری زیرو تا پیش از فصل پاییز امسال پخش نخواهد شد، اما این اثر در رویداد Anime Expo 2024 حضور دارد. در پنل ویژه انیمه Re:Zero در رویداد مذکور که در تاریخ ۱۵ تیر ۱۴۰۳ (۵ جولای ۲۰۲۴) برگزار می‌شود، اولین قسمت فصل سوم نمایش داده می‌شود. همچنین تایید شده که این اپیزود، یک قسمت ویژه بوده و مدت زمان ۹۰ دقیقه‌ای خواهد داشت. صداپیشه‌ها و اعضای تیم تولید هم در پنل حضور داشته و به صحبت در مورد انیمه Re:Zero -Starting Life in Another World خواهند پرداخت.

انیمه Re:Zero اثری در سبک محبوب ایسکای محسوب می‌شود

تا‌کنون دو فصل و مجموعا ۵۰ قسمت از انیمه ری زیرو به نمایش گذاشته شده است. این اثر بر اساس یک لایت ناول ژاپنی با همین نام، به نویسدگی تاپی ناگاتسوکی و تصویر‌گری شینیچیرو اوتسوکا، ساخته شده است. علاوه بر انیمه اصلی، تعدادی اثر فرعی و OVA هم بر اساس مجموعه Re:Zero -Starting Life in Another World ساخته شده است. فصل سوم انیمه مذکور در ماه اکتبر ۲۰۲۴ (مهر تا آبان ۱۴۰۳) شروع خواهد شد.

انیمه دیمن اسلیر ؛ هاشیرا چه کسانی هستند؟

در خلاصه داستان فصل سوم انیمه ری زیرو آمده است: «یک سال از پیروزی سوبارو در Sanctuary می‌گذرد. در حالی که امیلیا برای تبدیل شدن به حاکم لوگونیکا آماده است، سوبارو زندگی آرامی را پشت سر می‌گذارد. همه چیز آرام است تا این که نامه‌ای سرنوشت‌ساز می‌رسد. آناستازیا، دیگر کاندید تبدیل شدن به حاکم لوگونیکا، امیلیا را به شهر واترگیت پریستلا دعوت کرده است. زمانی که سفر به این شهر شروع می‌شود، وقایعی رخ می‌دهد که سوبارو را به سرنوشتی شوم نزدیک می‌کند.»

نظر شما در مورد بازگشت انیمه Re:Zero -Starting Life in Another World در قالب فصل سوم چیست؟ نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *