فصل دوم سریال لست آف آس با یک اتفاق داستانی مهم و شوکه کننده شروع خواهد شد

هنگامی که فصل دوم سریال لست آف آس شروع شود قرار است به بازگویی وقایع بازی The Last of Us Part 2 بپردازد. با توجه به همین موضوع در همان اوایل فصل دوم با یک رویداد داستانی مهم و شوکه‌کننده روبرو می‌شویم که ادامه روایت به آن بستگی دارد.

فصل دوم سریال The Last of Us قرار است مانند نسخه ابتدایی به روایت داستان مجموعه بازی لست آف آس از استودیو ناتی داگ بپردازد. در حالی که فصل اول سریال مذکور روایتگر وقایع بازی اول بود، فصل دوم سریال لست آف آس قرار است بخشی از داستان بازی The Last of Us Part 2 را تعریف کند؛ موضوعی که باعث می‌شود تمرکز بیش‌تری روی شخصیت الی با بازی بلا رمزی قرار گیرد. فقط توجه داشته باشید که ادامه این مقاله داستان دومین فصل سریال مورد بحث را برای شما لو خواهد داد.

بازسازی شخصیت جول از لست آف آس در بازی فال‌اوت ۴

پایان فصل ابتدایی سریال در حالی تمام شد که شخصیت جول میلر (با بازی پدرو پاسکال) برای نجات دادن الی از زیر تیغ جراحی تمام آدم‌های موجود در بیمارستان را سلاخی کرد. دلیل انجام این کار این بود که الی نمی‌توانست از زیر تیغ جراحی زنده خارج شود؛ اما دکترها می‌توانستند با استفاده از ژنتیک مقاوم او یک واکسن درست کنند و تمام دنیا را نجات دهند. هنگامی که جول موفق شد الی را از بیمارستان خارج کند، هنگامی که به هوش آمد یک داستان دروغین را برای وی تعریف کرد. جول گفت که آن‌ها (اعضای گروه فایر فلایز) افراد مصون دیگری مانند الی پیدا کرده‌اند، اما هیچ وقت موفق به ساخت واکسن و نجات دنیا نشده بودند. این در حالی است که تنها الی ویلیامز این قدرت را دارد و نسبت به ویروس موجود در دنیای The Last of Us مصون است.

حال از آنجایی که فصل دوم سریال لست آف آس با الهام از بازی دوم ساخته می‌شود، از داستان آن خبر داریم. پس از اتمام وقایع فصل اول جول و الی که ۱۸ ساله شده به شهر جکسون نقل مکان می‌کنند. اما موضوع این است که رابطه این دو شخصیت حسابی با هم خراب شده و مانند قبل نیست. در حالی که جول از فکر نابود کردن بشریت با نجات الی کلنجار می‌رود، الی که از واقعیت ماجرا خبر ندارد برای اینکه نتوانسته دنیا را نجات دهد دچار عذاب وجدان شده. در همین حین شخصیتی به نام اَبی اندرسون (Abby Anderson) با رهبری گروه از فایر فلای‌های سابق که الان جزو گروه WLF محسوب می‌شوند به سمت جکسون می‌آید.

کیتلین دور برای ایفای نقش شخصیت ابی اندرسون در فصل دوم The Last of Us انتخاب شده است

با وجود اینکه پس از یک سری اتفاق جول موفق می‌شود ابی را از دست اینفکتدها نجات دهد، هنگامی که ابی هویت واقعی جول را می‌فهمد به طرز فجیعی او را می‌کشد. در این نقطه از داستان دلیل انجام این کار گفته نمی‌شود، اما همینکه الی به دنبال انتقام جول می‌رود به تدریج به اصل ماجرا پی می‌برد. پدر ابی که جری اندرسون نام دارد یکی از همان پزشک‌هایی بود که در بیمارستان فایرفلای‌ها روی الی جراحی می‌کرد تا بتواند واکسن درست کند. اما همان‌طور که گفتیم جول برای نجات الی تمام انسان‌های موجود در بیمارستان را می‌کشد که پدر ابی هم جزئی از آن‌ها بود. بدین ترتیب ابی سال‌ها به دنبال قاتل پدرش می‌گردد تا او را بکشد و از قضا در نهایت موفق به انجام این کار هم می‌شود.

تعداد اپیزودهای فصل دوم سریال لست آف آس کمتر خواهد بود

بدین ترتیب افرادی که بازی را تجربه نکرده‌اند قاعدتا از این اتفاقات مهم در فصل دوم سریال لست آف آس بی‌خبر هستند؛ موضوعی که احتمالا با تماشا کردنش حسابی شوکه می‌شوند و درست مانند گیمرها به دست اعتراض می‌کنند. خب مرگ فجیع و خشن شخصیت اصلی داستان که همه عاشقش هستند برای تمام طرفداران خوشایند نخواهد بود و اعتراض بسیاری از آن‌ها را همراه خواهد داشت. فصل دوم سریال مورد بحث در سال ۲۰۲۵ پخش می‌شود، اما تمام وقایع بازی The Last of Us Part 2 را پوشش نخواهد داد و بخشی از داستان را به فصل سوم سریال موکول خواهد کرد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GameRant


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Overwatch 2 Season 11 برای کامپیوتر

نسخه کامل Battle.net & SteamBackup | جدیدترین ورژن 28 جون 2024 بازی کامپیوتر Overwatch 2 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *