فروش ۱۰هزار اتریوم توسط سرمایه‌گذار قدیمی! چرا تحلیلگران درباره قیمت نگران نیستند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت اتریوم، آلت‌کوین برتر بازار، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد کاهش یافته است. این افت قیمتی پس از آن رخ داد که یکی از معامله‌گرانی که در زمان عرضه اولیه (ICO) اتریوم در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده بود، اخیرا ۵.۵ هزار واحد اتریوم به ارزش ۱۹.۳ میلیون دلار را به صرافی کراکن منتقل کرد.

با وجود این سیگنال نزولی، داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که ممکن است روند کاهشی قیمت اتریوم به زودی تغییر کند.

با اینکه اتریوم در حال حاضر با فشار فروش زیادی مواجه است، این ارز دیجیتال توانسته کمی از ضررهای خود را جبران کند. در زمان نگارش این خبر، این رمزارز در محدوده قیمتی ۳۴۲۳ دلاری معامله ‌می‌شود و ارزش بازار آن به ۴۱۸.۸۵ میلیارد دلار رسیده است.

قابل توجه است که معامله‌گر مذکور طی دو روز، در مجموع ۱۰ هزار اتریوم را به صرافی کراکن منتقل کرده است. او در زمان ICO اتریوم در سال ۲۰۱۵، حدود ۱۵۰ هزار اتریوم با قیمت ۰.۳۱ دلار به ازای هر واحد، خریداری کرده بود. با وجود فروش‌های اخیر، او همچنان ۱۳۹ هزار واحد اتریوم به ارزش تقریبی ۴۷۶ میلیون دلار را در اختیار دارد.

اگرچه قیمت اتریوم از ابتدای ماه ژوئن تاکنون تقریبا ۱۵ درصد کاهش یافته، اما تحلیلگران همچنان نسبت به آینده آن خوش‌بین هستند. داده‌ها نشان می‌دهند که در ۱۰ روز گذشته، ۴.۱ میلیون اتریوم از صرافی‌ها خارج شده است.

در حال حاضر، تنها ۱۰ درصد از کل عرضه اتر در صرافی‌های متمرکز قرار دارد که پایین‌ترین سطح از سال ۲۰۱۶ است.

علاوه بر این، راه‌اندازی قریب‌الوقوع صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم می‌تواند باعث ورود سرمایه‌های جدید به بازار این ارز دیجیتال شود. اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ، انتظار دارد که این صندوق‌ها تا ۲ جولای قابل معامله شوند.

به عقیده تحلیلگران، کاهش اخیر قیمت اتریوم می‌تواند یک اصلاح کوتاه‌مدت قبل از شروع روند صعودی بعدی باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته فروش ۱۰هزار اتریوم توسط سرمایه‌گذار قدیمی! چرا تحلیلگران درباره قیمت نگران نیستند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

زمان راه‌اندازی ETFهای اتریوم مشخص شد؛ تقاضا برای ETH سر به فلک کشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در حال حاضر همه نگاه‌ها به اتریوم دوخته شده است؛ زیرا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *