فروش جهانی انیمیشن Inside Out 2 از قسمت اول عبور کرد

طبق آمار منتشر شده و در ادامه رکوردشکنی‌های مختلف، فروش جهانی انیمیشن Inside Out 2 از آمار فروش قسمت اول عبور کرد.

انیمیشن Inside Out 2 همچنان با قدرت به فروش خود ادامه می‌دهد و قطعا یکی از نامزدهای کسب لقب پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ است؛ لقبی که هم‌اکنون با عبور از فیلم Dune: Part 2 آن را در اختیار دارد. حال این انیمیشن موفق شده رکورد تازه‌ای را ثبت کند.

طبق آمار منتشر شده، فروش این انیمیشن در سراسر جهان به ۸۶۳.۱ میلیون دلار رسیده است. بنابراین این اثر موفق شده تا آمار فروش قسمت اول که ۸۵۹ میلیون دلار بود را پشت سر بگذارد. این فیلم در عرض تنها ۱۶ روز به نوزدهمین انیمیشن پرفروش تاریخ تبدیل شده است و انتظار می‌رود تا انتهای بازه اکران خود، وارد فهرست ده برتر شود.

این اثر به احتمال زیاد به فروش یک میلیارد دلاری دست خواهد یافت و اولین اثری خواهد شد که طی سال جاری میلادی به چنین دستاوردی می‌رسد.

همچنین در گیشه منطقه آمریکا، قسمت دوم Inside Out 2 با ۴۱۱.۸ میلیون دلار فروش از عنوان Frozen با ۴۰۱ میلیون دلار جلوتر قرار می‌گیرد و هم‌اکنون نهمین انیمیشن پرفروش تاریخ در این منطقه به حساب می‌آید.

پس از روند کم‌جانی که گیشه‌های سینما طی چند ماه اخیر داشت، جدیدترین اثر پیکسار و دیزنی روند چشمگیری را شروع کرده است که انتظار می‌رود با آثاری چون Deadpool & Wolverine و Despicable Me 4 ادامه یابد.


منبع: https://vigiato.net/p/479902

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ساخت بازی رزیدنت اویل ۹ به صورت رسمی تایید شد

شرکت ژاپنی کپکام دیشب در جریان یک لایو استریم جدید به صورت رسمی، ساخت بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *