فروش بازی Armored Core 6 Fires of Rubicon به سه میلیون نسخه رسید

در یک پست جدید در توییتر، FromSoftware تایید کرد که بازی Armored Core 6 Fires of Rubicon به طور رسمی ۳ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

FromSoftware به سادگی از همه طرفدارانی که بازی را از زمان عرضه بازی کردند، تشکر کرد. Armored Core 6 Fires of Rubicon اولین بار کمتر از یک سال پیش در آگوست ۲۰۲۳ منتشر شد.

از آن زمان به بعد، نقدهای «بسیار مثبت» در استیم و امتیازات قوی در متاکریتیک به دست آورد. در حال حاضر دارای امتیاز قابل توجه 8.0 کاربر در متاکریتیک است.

Armored Core 6 به‌تازگی در ۱۹ جولای به‌روزرسانی Ranked Match Season Update دریافت کرد، و یک آپدیت دیگر برای سپتامبر ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. آخرین پچ اصلی به‌روزرسانی 1.06 در فوریه ۲۰۲۴ منتشر شد که اشکالات را برطرف کرد و برخی از مشکلات بالانس را اصلاح می‌کرد.

با این حال، طرفداران همچنان به درخواست ساخت DLC جدید برای بازی ادامه می‌دهند. در اوایل ماه جولای، به نظر می‌رسید که FromSoftware برای محتوای Armored Core 6 نیرو استخدام می‌کند. آگهی شغلی درخواست تجربه با مدل‌سازی کاراکتر و بافت‌ها مخصوصا برای روبات‌ها را داشت.

اگرچه Armored Core 6 اکنون ۳ میلیون نسخه فروخته، FromSoftware هنوز به طور رسمی هیچ DLC جدیدی را معرفی نکرده است. اخیرا فرام سافتور علاقه خود را به گیم پلی Co-op برای عناوین آینده ابراز کرده است.

Fires of Rubicon هم‌اکنون روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های فعلی یا نسل قبل برای طرفداران پلی‌استیشن و ایکس‌باکس در دسترس است.


منبع: https://vigiato.net/p/485766

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

لوگوی سی‌امین سالگرد پلی استیشن شامل کنسول PS5 Pro است

لوگوی سی‌امین سالگرد پلی‌استیشن حاوی تصویری از پلی استیشن ۵ پرو معرفی‌نشده است. هفته گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد