فروش بازی الدن رینگ از ۲۵ میلیون نسخه گذشت

بازی محبوب جهان باز فرام‌سافتور (FromSoftware) در ماه‌های اخیر با نزدیک شدن به عرضه‌ اولین بسته الحاقی آن با عنوان Shadow of the Erdtree، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و موفق شده تا آمار فروش ۲۵ میلیون نسخه‌ای را به ثبت برساند.

الدن رینگ در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و بیشتر به دلیل تکامل فرمول سولزلایک مورد تحسین گسترده طرفداران و منتقدان قرار گرفت. این بازی اگرچه یک اثر کاملا جدید بود اما توانست به پرفروش‌ترین بازی فرام‌سافتور تبدیل شود و بیش از ۱۲ میلیون نسخه تنها در دو هفته اول انتشار بفروشد. جالب است بدانید که برای دومین بازی پرفروش استودیوی یعنی دارک سولز ۳، چهار سال زمان برد تا به فروش ۱۰ میلیون نسخه برسد. موفقیت این بازی به قدری بزرگ بود که حتی توسعه‌دهندگان متعجب شدند.

اکنون، ارقام فروش جدید نشان می‌دهد که الدن رینگ پس از دوسال هنوز هم بازیکنان جدیدی را جذب می‌کند. حساب رسمی توییتر بازی پستی را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد ۲۵ میلیون نسخه در سراسر جهان از این بازی فروخته شده است. فرام‌سافتور در فوریه سال جاری به ۲۳ میلیون فروش رسیده بود و این افزایش قابل توجهی را در بازه‌ زمانی چند ماهه نشان می‌دهد.

این افزایش فروش بدون شک به دلیل نزدیکی انتشار Shadow of the Erdtree در ۲۱ ژوئن (۱ تیر) بوده است. اولین و آخرین بسته بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به منطقه‌ای عظیم که تا به حال دیده نشده برای کاوش، باس‌های قدرتمند و منحصربه‌فردی برای شکست دادن و حتی تجهیزات عجیب‌تر برای استفاده دسترسی داشته باشند. این بسته نمرات فوق‌العاده‌ای کسب کرده و دلیل خوبی برای بازگشت به بازی است و احتمالا فروش بازی را بیشتر خواهد کرد.

البته به نظر می‌رسد که بسیاری از بازیکنان نمی‌توانند بلافاصله وارد بسته الحاقی شوند زیرا برای دسترسی به Shadow of the Erdtree، بازیکنان باید باس‌های Mohg و Starscourge Radahn را که هر دو باس‌هایی اختیاری اما قدرتمند هستند، شکست دهند.

منبع: Gematsu

نوشته فروش بازی الدن رینگ از ۲۵ میلیون نسخه گذشت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

میازاکی به سختی Elden Ring‌ را تمام کرده است: بازی من افتضاح است

استودیو فرام‌سافتور با خلق آثاری مانند دارک سولز و الدن رینگ، چالش بزرگی برای علاقه‌مندان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *