فروش انیمیشن Inside Out 2 به یک میلیارد دلار رسید

بالاخره همان طور که انتظار می‌رفت، فروش انیمیشن Inside Out 2 از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد و به اولین فیلم سال ۲۰۲۴ میلادی تبدیل شد که چنین رکوردی را ثبت می‌کند.

جدیدترین اثر دو شرکت پیکسار و دیزنی از همان ابتدای اکران، فروش قدرتمندی را تجربه کرده و مدام در حال رکوردشکنی است. این اثر مدتی پیش با عبور از Dune: Part 2 به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ تا اینجای کار تبدیل شد و فروشش حتی از مجموع فروش قسمت اول هم عبور کرد. علاوه بر آن این اثر سریع‌تر از هر انیمیشن دیگری توانسته به چنین فروش دست یابد.

حالا پس از تنها ۱۹ روز، فروش انیمیشن Inside Out 2 از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد تا اولین فیلمی باشد که امسال چنین رکوردی را ثبت می‌کند. فروش این انیمیشن طبق آمار، حدود ۱ میلیارد و ۱۴ میلیون دلار است. اگر این اثر بتواند با همین روند به فروش قدرتمند خود ادامه دهد، احتمالا تبدیل به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ خواهد شد.

قبل از این رکورد سریع‌ترین فروش یک میلیارد دلاری بین انیمیشن‌ها به عنوان Frozen 2 طی ۲۵ روز اختصاص داشت. تا به حال ۱۱ انیمیشن فروش بیش از یک میلیارد را تجربه کرده‌اند که هشت تای آنها در مجموع به پیکسار و دیزنی تعلق دارد.


منبع: https://vigiato.net/p/480336

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ساخت بازی رزیدنت اویل ۹ به صورت رسمی تایید شد

شرکت ژاپنی کپکام دیشب در جریان یک لایو استریم جدید به صورت رسمی، ساخت بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *