فرزند دوم امیرجعفری و همسرش؛ همای پایتخت مادر شد! + عکس

فرزندان امیر جعفری: به تازگی تصاویری از امیر جعفری و ریما رامین فر در فضای مجازی منتشر شده،در این تصاویر زوج هنرمند نوزادی را در آغوش گرفته اند که گفته می‌شود فرزند دوم متولد شده ریما رامین‌فر و امیر جعفریست. در این مطلب فرهنگ و هنر عکس امیر جعفری و ریما رامین فر را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سمانه پاکدل، زندگی شخصی، همسر و اتفاقات جالب زندگی اش+عکس

ماجرای فرزند دوم امیر جعفری و ریما رامین فر

پس از انتشار اخباری از بچه‌دار شدن نرگس محمدی و علی اوجی،سحر دولتشاهی و همایون شجریان،نوبت به امیر جعفری و خانواده‌اش رسید و تصاویری از امیر جعفری و ریما رامین فر بازیگران سریال جنگل آسفالت با تیتر بچه‌دار شدنشان در فضای مجازی وایرال شد اما این عکس ها مربوط به فرزند دوم امیر جعفری و رامین فر نیست بلکه با بررسی پیج امیر جعفری متوجه می شوید که این عکس متعلق به برادرزاده آقای بازیگر نیلاست.

فرزند امیر جعفری و ریما رامین فر

فرزندان امیر جعفری، امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون اصالتا ترک زنجان است و در خانواده ای پرجمعیت متولد شد و 7 خواهر و 3 برادر دارد و خودش فرزند نهم خانواده است. ریما رامین فر و امیر جعفری اولین بار در حدود سال 73 و در نمایش دوجلاد و کلاسهای بازیگری زنده یاد حمید سمندریان با هم آشنا شدند و سپس با هم ازدواج کردند و ششم شهریورماه سال 1386 در شب نیمه شعبان صاحب فرزند پسری به نام آیین شدند. این زوج هنرمند فرزند دیگری به جز آیین ندارند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ زیباترین هنرمندان زن جهان که جذابیت و زیبایی طبیعی آن ها خیره کننده است + عکس

نوشته فرزند دوم امیرجعفری و همسرش؛ همای پایتخت مادر شد! + عکس اولین بار در مجله خبری چشمک. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازیگران جدیدی به سریال Blade Runner 2099 اضافه شدند

به تازگی اعلام شد که هشت بازیگر جدید به سریال Blade Runner 2099 اضافه شدند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *