فراری پرداخت با بیت کوین و اتریوم را برای خریداران اروپایی می‌پذیرد

فراری، سازنده مشهور خودروهای اسپرت ایتالیایی، سیستم پرداخت کریپتو خود را گسترش داده است و از این پس نمایندگی‌های اروپایی این کمپانی می‌توانند بیت کوین و اتریوم از مشتریان خود بپذیرند.

علی‌رغم ماهیت پرنوسان ارزهای دیجیتال، اقدام فراری برای پذیرش ارزهای دیجیتال با خواسته‌های مشتریان ثروتمندش که روش‌های پرداخت جایگزین را ترجیح می‌دهند، مطابقت دارد. رویترز گزارش می‌دهد که این شرکت قصد دارد تا پایان سال 2024 این طرح را به سایر نمایندگی‌های بین المللی گسترش دهد، مشروط به مقررات محلی که اجازه تراکنش‌های کریپتویی را می‌دهد.

تلاش فراری برای پرداخت‌های کریپتویی در ایالات متحده آغاز شد، جایی که با BitPay، یکی از بزرگ‌ترین پردازنده‌های پرداخت کریپتو، همکاری کرد. بیت پی تراکنش‌های بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و USDC را تسهیل می‌کند.


خرید و فروش آسان بیت کوین در بیت‌پین


  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی

  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات

  • بات‌های معامله‌گر متنوع

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته


خرید بیت کوین

کارشناسان صنعت کریپتو با ارزیابی این تصمیم، این شرکت را به خاطر رویکرد آینده‌نگرش مورد تحسین قرار دادند. Aviessa Khoo، مدیر اجرایی Mercuryo سنگاپور، خاطرنشان کرد که تصمیم فراری برای پذیرش روش‌های پرداخت کریپتویی برای خودروهای اسپرت خود در اروپا، احتمالاً در طول زمان به عنوان یک حرکت بسیار زیرکانه شناخته می‌شود.

او گفت:

از آنجایی که مرزهای بین دنیای فیات و ارزهای دیجیتال به طور اجتناب‌ناپذیری شروع به از بین رفتن کردند، نسل جدیدی از مصرف‌کنندگان به طور فزاینده‌ای با پرداخت ارز دیجیتال راحت‌تر هستند.

Elitsa Taskova، CPO در Nexo نیز نظرات خود را در مورد ابتکار جدید فراری ارائه کرد. او اشاره کرد که تصمیم سازندگان کالاهای لوکس برای ادغام پرداخت‌های کریپتویی، هم نشان‌دهنده مرحله صعودی در بازار و هم پذیرش رو به رشد کریپتو است.

سرمایه‌گذاری فراری باعث تقویت بیشتر روند وب 3 در صنعت خودروسازی خواهد شد. تویوتا نیز به طور فعال فناوری بلاک چین را از طریق آزمایشگاه بلاک چین تویوتا بررسی کرده است. این شرکت قصد دارد با استفاده از استاندارد ERC-4337 اتریوم، یک حساب تحرک محور (MOA) ایجاد کند که به طور بالقوه مدیریت و عملیات دیجیتال وسایل نقلیه را متحول می‌کند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پیش‌بینی از روند بیت کوین در ماه سپتامبر 2024

روند قیمت بیت کوین در ماه آگوست، پس از افت در آغاز و پایان ماه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد