فانکو پاپ و پوستر جدید مورتال کامبت برای بزرگداشت این مجموعه منتشر شدند

اگر به جمع‌آوری آیتم‌های کلکسیونی برای بازی‌ها و فیلم‌ها علاقه‌مند باشید احتمالاً هر دو کمپانی فانکو (Funko) و موندو (Mondo) را می‌شناسید. فانکو تولیدکننده اسباب بازی‌ و اکشن فیگورهای معروفی است که با عنوان فانکو پاپ شناخته می‌شوند. کمپانی موندو هم انواع اکشن فیگور، لباس، پوستر و سایر آیتم‌های کلکسیونی را بر اساس فرنچایز‌های محبوب تولید می‌کند. حالا هر دوی این کمپانی‌ها به طور همزمان آیتم‌هایی اختصاصی را برای مجموعه مورتال کامبت منتشر کرده‌اند. این آیتم‌ها برای بزرگداشت این مجموعه و همزمان با رویداد Mortal Kombat 1 Kompetition که هفته گذشته در تورنتوی کانادا برگزار شد، ارائه شده‌اند.

اولین آیتم یک فانکو پاپ زیبا است که بر اساس یکی از شخصیت‌های محبوب مجموعه مورتال کامبت یعنی اسکورپیون ساخته شده و تصویرش را در پایین مشاهده می‌کنید. این فانکو پاپ بر اساس ظاهر اسکورپیون در جدیدترین بازی این مجموعه طراحی شده و شامل ماسک طلایی و کمربند قرمز این شخصیت می‌شود. این عروسک کوچک و جذاب، اسکورپیون را در حالی نشان می‌دهد که مثل بازی Mortal Kombat 1 موهایش را به سمت عقب داده و دستانش شعله‌ور شده‌اند.

اما اگر علاقه‌ای به عروسک‌های فانکو پاپ ندارید، بهتر است نگاهی به پوستر زیبایی بیندازید که موندو آن را منتشر کرده است. این تصویر هنری توسط فردی به نام لوئیس لاروسا طراحی شده و باز هم مربوط به بازی Mortal Kombat 1 می‌شود. در این پوستر شاهد حمله شخصیت گورو به اسکورپیون هستیم. او اسکورپیون را روی هوا نگه داشته و آماده می‌شود که با مشت به او حمله کند. در کنار گورو شخصیت ملینا بدون ماسکش دیده می‌شود؛ در حالی که زبانش را بیرون داده و به نظر می‌رسد که از خشونت نشان داده شده در تصویر لذت می‌برد.

طرفداران مورتال کامبت در حال حاضر منتظر دنباله فیلم سال ۲۰۲۱ این مجموعه هستند. فیلم Mortal Kombat 2 که قرار است در سال ۲۰۲۵ میلادی اکران شود، تعدادی از شخصیت‌های محبوب این مجموعه از جمله جانی کیج (با بازی کارل اربن)، جید (تتی گابریل)، پرنسس کیتانا (ادلین رودولف)، شائو کان (مارتین فورد)، کوان چی (دیمون  هریمن) و سیندل (آنا تو نگوین) را به داستان اضافه می‌کند. همچنین در این فیلم جسیکا مک‌نامی در نقش سونیا بلید، مهکاد بروکس در نقش جکس، مکس هوانگ در نقش کونگ لائو، تادانوبو آسانو در نقش رایدن، هیرویوکی سانادا در نقش اسکورپیون، چین هان در نقش شانگ سونگ، لودی لین در نقش لیو کانگ و جو تسلیم در نقش ساب زیرو مجددا حضور خواهند داشت.

بلاخره نشانه‌ای از حضور اسکورپیون در فیلم مورتال کامبت ۲ رویت شد!

آخرین بازی این مجموعه Mortal Kombat 1 بود که در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ منتشر شد.

منبع: Collider


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Call of Duty احتمالا برای کراس‌اور ددپول و ولورین آماده می‌شود

این احتمال وجود دارد که به‌زودی شاهد کراس‌اور Call of Duty و فیلم مورد انتظار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *