فاز جدید نات کوین شروع شد؛ پاداش‌ها ۱۰ برابر می‌شوند

توسعه‌دهندگان نات کوین در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کردند که فاز جدید این بازی به زودی شروع شده‌ و پاداش‌های آن ۱۰ برابر می‌شود.

خلاصه خبر

  • نات ‌کوین فاز جدید خود را شروع کرد.
  • با خودکار شدن بخش Explore پاداش‌های این بازی ۱۰ برابر می‌شود.

توسعه‌دهندگان نات‌ کوین در جدیدترین گزارششان اعلام کردند که این بازی در آستانه جدیدترین فاز خود به اسم «Building Phase» حدود ۴۰ میلیون کاربر دارند. البته این تعداد کاربر از پایگاه داده ‌نات ‌کوین به دست آمده‌؛ نه ابزارهای تجزیه و تحلیل وب که تعداد کاربران نات کوین را ۵۰۰ میلیون نفر نشان می‌دهد.

علاوه بر این آن‌ها خاطرنشان کردند که نات کوین بیش از ۱.۵ میلیون دلار پاداش را در ۲۰ کمپین توزیع کرده است. آن‌ها تاکید کردند که این مقدار پاداش در کم‌تر یک ماه توزیع شده و خیلی بیشتر از پاداش سایر پروژه‌های بخش وب ۳ است. با وجود این آن‌ها همچنان قصد دارند پاداش بیشتری را بین کاربرانش توزیع کنند.

به عبارت دقیق‌تر آن‌ها اعلام کردند که تعداد کمپین‌های نات کوین بعد از اتمام فاز بتا افزایش می‌یابد و پاداش این بازی ۱۰ برابر می‌شود. توسعه‌دهندگان این بازی در حال حاضر روی موارد زیر کار می‌کنند:

  • اضافه شدن استیک برای کاربران جدید
  • توزیع پاداش‌ها (افراد دعوت‌شده توسط شما بخشی از درآمدشان را به شما می‌دهند)
  • افزایش دسترسی‌های سطوح طلایی و پلاتینیوم
  • خودکار شدن کمپین‌ها در بخش Explore

شایان ذکر است که نات کوین قصد دارد بخش Explore خود را به مکانی برای کشف پروژه‌های وب در تلگرام و حتی در خارج از آن تبدیل کند. این بازی در انتهای صحبت‌های خود از کاربرانش خواست تا خودشان را برای همه چیز آماده‌ کنند.

نوشته فاز جدید نات کوین شروع شد؛ پاداش‌ها ۱۰ برابر می‌شوند اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

سکوت تپ سواپ و عصبانیت کاربران؛ ماجرا چیست؟

توسعه‌دهندگان تپ سواپ قبلاً اعلام کرده بودند که در ۱ جولای (۱۱ تیر) توکن خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *