غرفه آرین پارس موتور در نمایشگاه خودرو مشهد؛ از میتسوبیشی‌ها تا لاماری آفرودی و خودروهای سنگین

29 شهریور 1403 ساعت 22:40

آرین پارس موتور با چندین نسخه از لاماری ایما، خودروهای وارداتی میتسوبیشی و ماشین‌های سنگین به نمایشگاه خودرو مشهد 1403 آمد.

آرین پارس موتور در کنار شرکت‌های خصوصی دیگر نظیر کرمان موتور و راسا موتور خاورمیانه در نمایشگاه خودرو حضور پیدا کرد. آخرین اخبار خودرو حکایت از این دارند این شرکت در این رویداد چندین نسخه از کراس اوور لاماری ایما و محصولات وارداتی خود از میتسوبیشی را به نمایش گذاشت.

انواع نسخه‌های لاماری ایما در غرفه آرین موتور در نمایشگاه خودرو مشهد

بعد از این‌که لاماری ایما با استقبال مواجه شد و بین شناخته‌شده‌ترین کراس اوورهای چینی جدید بازار ایران جا گرفت، آرین پارس موتور تصمیم گرفت چندین نسخه دیگر از آن با امکانات و مشخصات فنی متفاوت را روانه بازار کند تا از پتانسیل این خودرو نهایت استفاده را ببرد. لاماری ایما در اصل نسخه ریبرندشده فورتینگ تی۵ ایوو از خودروساز چینی مطرح دانگ فنگ است.

آرین پارس موتور در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 نسخه‌های هیبرید و برقی لاماری ایما را در معرض دید عموم قرار داد که البته پیش‌تر به‌صورت رسمی معرفی شده بودند.

لاماری ایما هیبرید به یک موتور بنزین‌سوز 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با سیستم پاشش مستقیم بنزین یا به‌اختصار جی‌دی‌آی و یک موتور الکتریکی مجهز است. موتور بنزین‌سوز می‌تواند 168 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور تولید کند و موتور برقی توانایی تولید 174 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور را دارد.

لاماری ایما برقی برای تامین قوای محرکه از پیشرانه‌ای تمام برقی با 200 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. تامین انرژی این پیشرانه بر عهده یک باتری پک 85.9 کیلووات ساعتی قرار دارد که با یک بار شارژ کامل آن می‌توان مسافت 630 کیلومتر را طی کرد. در ضمن، شارژ این باتری با برق خانگی حدود 15 ساعت زمان می‌برد.

آرین موتور اما به همین بسنده نکرده بود و لاماری ایما کمپر را به غرفه خود آورده بود. لاماری ایما کمپر نسخه‌ای از این شاسی بلند برای طبیعت‌گردی است که کاور سبز رنگ بدنه آن توجه را به خود جلب می‌کند. این نسخه تجهیزاتی مثل وافل برد، رینگ‌ها و لاستیک‌های آفرودی، سایه‌بان و چراغ ال‌ای‌دی دارد.

کمبود امکانات به‌عنوان یکی از نقاط ضعف لاماری ایما مطرح می‌شد، اما آرین پارس موتور با ارائه لاماری ایما ایکس به‌عنوان نسخه فول آپشن آن قصد دارد این شاسی بلند را از این نظر هم به سطح بالاتری برساند. نسخه ایکس هرچند در زمینه طراحی نمای بیرونی تفاوت قابل توجهی نسبت به قبل ندارد، از امکاناتی جدید نظیر دوربین 360 درجه، رادار نقطه کور، سنسور جلو، رادار تغییر لاین حرکت، رادار تصادف از جلو، سردکن و قابلیت ماساژ صندلی راننده، تنظیم برقی و گرمکن صندلی‌های جلو، نورپردازی داخلی و تنظیم برقی صندوق عقب برخوردار است.

خودروهای میتسوبیشی وارداتی آرین در اتو اکسپو مشهد

آرین موتور که سابقه واردات محصولات میتسوبیشی را دارد، علاوه بر لاماری ایما، تصمیم به واردات مجدد محصولات میتسوبیشی گرفته است. قبل از این از میتسوبیشی اوتلندر ۵ نفره آرین موتور، میتسوبیشی اوتلندر ۷ نفره آرین موتور و میتسوبیشی ASX آرین موتور در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 رونمایی شده بود، اما در جریان این نمایشگاه جدید میتسوبیشی اکلیپس کراس وارداتی این شرکت هم به بازدیدکنندگان نمایش داده شد.

در نهایت گفتنی است که به‌جز خودروهای سواری مونتاژی و وارداتی آرین موتور، خودروهای سنگین سری X5000 فرصت حضور در اتو اکسپو مشهد را پیدا کردند.

در گجت نیوز بخوانید: گرد و خاک کرمان موتور در نمایشگاه مشهد با سبد کامل محصولات گردهمایی ژاپنی‌های آفرودی و چینی‌ها جذاب در غرفه راسا موتور نمایشگاه مشهد کیا اسپورتیج ۱.۵ لیتری توربو، کراس اوور وارداتی جدید کوشا خودرو به نمایشگاه مشهد آمد کی ام سی SR5 ؛ کراس اور 290 نیوتن متری جدید کرمان موتور خودروهای وارداتی؛ هدیه جانبازان به دلالان


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ارز واردات خودرو تامین شده است · تولید آنلاین

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)؛ «سید محمد اتابک» در حاشیه نوزدهمین جلسه هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد