عکس خانواده مصطفی پورمحمدی کنار همسر، فرزندان و دامادها!

خانواده مصطفی پورمحمدی: به تازگی تصویری از خانواده مصطفی پورمحمدی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده است که این روحانی و سیاستمدار در آن کنار همسر و فرزندان، عروس، داماد و نوه هایش قرار دارد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان، عکس همسر و فرزندان مصطفی پورمحمدی کاندیدای انتخابات هشتم تیرماه، در مستند تبلیغاتی پخش شده از صداوسیما را مشاهده خواهید کرد. با مجله گفتنی همراه  باشید.

یکی از جالبترین نکات انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری، حضور دختران کاندیداها در کنارشان است. به جز زهرا پزشکیان و مریم قالیباف، دختران دو نامزد ریاست جمهوری که ضمن حضور در کمپین تبلیغاتی پدران خود، نکاتی را بیان کردند که در جامعه و بویژه فضای مجازی بحث‌برانگیز شد.

خانواده مصطفی پورمحمدی

مصطفی پورمحمدی در اقدامی متفاوت دخترش را به عنوان مشاور اقتصادی به میزگرد اقتصادی تلویزیون آورد. به تازگی نیز عکس خانوادگی مصطفی پور محمدی منتشر شده که در آن می توانید، عروس مصطفی پورمحمدی، داماد مصطفی پور محمدی را در کنار فرزندان و نوه های مصطفی پورمحمدی ببینید.

خانواده مصطفی پورمحمدی

مصطفی پورمحمدی کیست؟

مصطفی پورمحمدی روحانی و سیاستمدار در تاریخ اول دی ماه سال 1338 متولد شد. او متولد قم است ولی پدر مصطفی پورمحمدی اصالتا اهل شهر رفسنجان بود و اصالت آنها به رفسنجان باز می‌گردد. مادرش یزدی بودد و پدرش در قم خیاط روحانیون بود. عموی او عباس پورمحمدی از روحانیون مشهور رفسنجان و اصغر پورمحمدی رئیس شبکه تلویزیون پسرعموی او است.

نوشته عکس خانواده مصطفی پورمحمدی کنار همسر، فرزندان و دامادها! اولین بار در مجله اینترنتی گفتنی. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازیگر نقش هری پاتر در 34 سالگی با زنی که دو برابر خودش هیکل داره!+ عکس

بازیگر نقش هری پاتر دنیل جیکوب رَدکلیف (انگلیسی: Daniel Jacob Radcliffe؛ زادهٔ ۲۳ ژوئیهٔ ۱۹۸۹) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *