عکسی از زن ۱۲۴ ساله پای صندوق رأی/ این پسر با لباس مناظرات انتخاباتی آمد /اخلالگران بازداشت شدند/ حواشی انتخابات ۱۵ تیرماه

 انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امروز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ در حال برگزاری است.

این انتخابات حواشی زیادی به همراه داشته است.

سفیر ایران در استرالیا با بیان این که در چهار شعبه « سیدنی، ملبورن، کانبرا و بریزبن» دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حال برگزاری است، گفت: علیرغم برخی از مزاحمت‌های ایجاد شده شاهد افزایش حضور رای دهندگان ایرانی در این انتخابات در استرالیا هستیم.

احمد صادقی در ارتباط زنده ویدئویی با ستاد انتخابات خارج از کشور گفت: یک نفر در شعبه اخذ رای سیدنی ، همچنین یک نفر در بریزبن و سه نفر در ملبورن به دلیل مزاحمت‌هایی که برای رای دهندگان ایجاد کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

وی همچنین در این جلسه که اعضای شورای نگهبان نیز حضور داشتند از آنها خواست که برای انتخابات بعدی تمهیداتی فراهم شود که هموطنان ایرانی خارج از کشور بتوانند به صورت آنلاین در انتخابات شرکت کنند.

پیرزن ۱۲۴ سالۀ گلستانی در انتخابات شرکت کرد

همچنین، فاطمه بزی بانوی ۱۲۴ ساله اهل روستای محمدآباد شمالی از توابع شهرستان ترکمن در انتخابات شرکت کرد.

حضور عروس و داماد پای صندوق رأی

از سوی دیگر، بازار حضور عروس دامادها در پای صندوق های رأی هم داغ است. به طوری که یک عروس دادما در مسجد جامع ابوذر تهران رأی خود را به صندوق انداختند.

رأی اولی ها پای صندوق های رأی

همچنین، رأی اولی ها هم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به میدان آمدند. یکی از این رأی اولی ها در حسینیه جماران جلب توجه کرد که بر روی تیشرتش مناظره انتخاباتی به همراه عکس کاندیدا و مجری برنامه حک شده است.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تلسکوپ جیمز وب؛ تصویر شگفت‌انگیزی از تولد یک ستاره منتشر شد

راز بقا: در هر تصویر تلسکوپ جیمز وب از فضا، ماده و انرژی به گونه‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *