عملکرد درخشان برت در بازار میم‌کوین‌ها؛ احتمال رکوردشکنی قیمت در آینده نزدیک!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

میم‌کوین برت (BRETT) که بر بستر شبکه بیس (Base) راه‌اندازی شده، پس از فروش گسترده روز گذشته، روندی صعودی را آغاز کرده است.

قیمت این میم‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۷.۳۵ درصدی به ۰.۱۶۱ دلار رسیده که یکی از بهترین عملکرد‌ها در مدت یاد شده به حساب می‌آید.

همچنین طی ماه گذشته، قیمت این میم‌کوین نزدیک به ۱۴۰ درصد افزایش یافته است.

بر اساس داده‌های بازار، برت اکنون تنها ۱۳ درصد تا ثبت رکورد قیمتی جدید فاصله دارد. اما آیا در حال حاضر، شرایط برای ثبت این رکورد مطلوب است؟

طبق گزارش‌ها، اخیرا تقاضا برای میم‌کوین‌های شبکه بیس افزایش یافته و این میم‌کوین‌ها در حال رقابت با میم‌کوین‌های سولانا برای کسب سهم بیشتری از بازار هستند.

بلاکچین بیس، نه تنها مزایای مشابه سولانا را ارائه می‌دهد (مقیاس‌پذیری بالا، هزینه‌های معاملاتی پایین)، بلکه برخورداری از پشتیبانی صرافی کوین‌بیس می‌تواند موجب پذیرش بیشتر توکن‌های آن شود.

علاوه بر این، میم‌کوین‌های شبکه بیس همبستگی بالایی با قیمت اتریوم دارند. با توجه به اینکه صندوق‌های ETF اسپات اتریوم در تاریخ ۲ جولای عرضه خواهند شد، قیمت ETH می‌تواند در ادامه عملکرد بهتری از سولانا داشته باشد.

این موضوع، به نوبه خود می‌تواند به رشد میم‌کوین‌هایی مانند پپه (Pepe) و برت کمک کند.

به گفته تحلیلگران، به نظر می‌رسد جفت ارز معاملاتی ETH/BTC آماده است تا از مثلث نزولی خود در بازه زمانی هفتگی خارج شود.

با توجه به اینکه بیت کوین نیز به دلیل آماده‌سازی‌ها برای بازپرداخت بدهی صرافی مت گاکس (Mt. Gox) شرایط چندان مطلوبی ندارد، امکان صعود قیمت اتریوم نسبت به بیت کوین بسیار بالاتر است. این موضوع شرایط ایده‌آلی برای افزایش قیمت برت فراهم می‌کند.

یکی از تحلیلگران بازار به نام اندرو کریپتو (Andrew Crypto) انتظار دارد که قیمت این میم‌کوین تا پایان هفته به ۰.۲۰ دلار برسد. با این حال، رشد برت مانند بسیاری دیگر از میم‌کوین‌ها، نیازمند بهبود وضعیت بیت کوین و بازار کلی است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته عملکرد درخشان برت در بازار میم‌کوین‌ها؛ احتمال رکوردشکنی قیمت در آینده نزدیک! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بهبود شاخص‌های تکنیکال پپه؛ آیا رالی دیگری برای قیمت PEPE در پیش است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه در بحبوحه رکود نسبی بازار، میم‌کوین پپه (PEPE) عملکرد مطلوبی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *