علی سرور بازیگر برنامه اکسیژن: این برنامه رو به یاد دارید؟‌

علی سرور بازیگر برنامه اکسیژن: برنامه اکسیژن نام برنامه پرمخاطبی بود که در دهه هفتاد از شبکه دو پخش می شد. این برنامه، آیتم طنزی داشت که شهاب عباسی، محمدرضا علیمردانی، علی سرور و هادی کاظمی در این آیتم نقش‌آفرینی می‌کردند. این برنامه رو به یاد دارید؟‌ در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان به معرفی بازیگران و داستان این مجموعه تلویزیونی پرداخته ایم. با مجله گفتنی همراه باشید.

مجموعه تلویزیونی اکسیژن

اکسیژن نام مجموعه تلویزیونی طنز به کارگردانی مهدی مظلومی، تهیه‌کنندگی محمد صالحیان و محصول سال ۱۳۸۴ است. این مجموعه ۳۰ قسمتی برای اولین بار در ۸ خرداد ۱۳۸۴ از شبکه تهران پخش شد.

علی سرور بازیگر برنامه اکسیژن

بازیگران اصلی سریال: پری امیرحمزه، بیژن بنفشه‌خواه، سعید پیردوست، نصرالله رادش، لاله صبوری و حمید کاشانی می‌باشند.

از دیگر عوامل و دست‌اندرکاران این مجموعه می‌توان به خشایار الوند و سروش صحت (نویسنده)، محمدرضا کاظمی (تصویربردار)، رضا کشاورز (صدابردار)، تقی وارسته (طراح نور)، محمدمهدی گورنگی (آهنگساز)، فرزاد حسنی (شاعر تیتراژ پایانی)، رضا شیرازی (خواننده تیتراژ پایانی)، احمد معظمی (برنامه‌ریز)، آرمین عابدینی (مدیر تولید) و شهریار کلهر (طراح دکور) اشاره کرد.

خلاصه داستان اکسیژن

داستان اصلی مجموعه اکسیژن دربارهٔ شخصی است که در مرکز شهر یک اتاق اکسیژن تأسیس می‌کند تا کسانی که از هوای کثیف و پر از گردوغبار و آلوده شهر به تنگ آمده‌اند، با مراجعه به آنجا نفسی تازه کنند، اما با کنار هم قرارگرفتن آدمهای قصه حوادثی رخ می‌دهد.

نوشته علی سرور بازیگر برنامه اکسیژن: این برنامه رو به یاد دارید؟‌ اولین بار در مجله اینترنتی گفتنی. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازیگر نقش هری پاتر در 34 سالگی با زنی که دو برابر خودش هیکل داره!+ عکس

بازیگر نقش هری پاتر دنیل جیکوب رَدکلیف (انگلیسی: Daniel Jacob Radcliffe؛ زادهٔ ۲۳ ژوئیهٔ ۱۹۸۹) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *