علاالدین صبانت را خرید؛ همکاری دو غول فناوری برای ارائه تجربه‌ای متفاوت

صبانت با نام تجاری شرکت انتقال داده‌های نداگستر صبا، یکی از قدیمی‌ترین و پیشروترین اپراتورهای ثابت در ایران به‌شمار می‌رود که در سال ۱۳۸۲ تاسیس شده است. این شرکت در حال حاضر با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات اینترنتی پرسرعت، از جمله  ADSL، VDSL، فیبر نوری و وایرلس، در سراسر کشور فعال است.

شرکت انتقال داده‌های نداگستر صبا، یکی از پیشگامان ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۸۲ تأسیس شد و با دریافت پروانه PAP از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات باند پهن آغاز کرد. صبانت با بهره‌گیری از فناوری ADSL، برای اولین‌بار در ایران، ارتباط پرسرعت بین تهران و سایر شهرستان‌ها را برقرار کرد و در مدت کوتاهی پوشش سراسری خود را گسترش داد.

اکنون این شرکت در تهران و سایر کلان‌شهر‌ها سرویس فیبر نوری خود را ارئه می‌کند و انتظار می‌رود این پوشش تا پایان سال گسترده‌تر شود تا کاربران بتوانند به‌راحتی به اینترنت پرسرعت و با‌کیفیت و قیمت مناسب دسترسی داشته باشند. همچنین مشترکان می‌توانند از امکانات اینترنت سریع رادیویی و خدمات تلفن VoIP این شرکت استفاده کنند. اکنون صبانت به مشترکان تجاری نیز سرویس ارائه می‌دهد و در آینده شاهد فعالیت بیشتر این شرکت در این حوزه خواهیم بود.

مشخصات فنی: https://alaedingroup.ir/product/samsung-galaxy-s24-ultra/

قیمت گوشی‌های مختلف: https://alaedingroup.ir/price-list/

سایت جدید رسانه علاالدین: https://alaedingroup.ir/


منبع: https://www.zoomit.ir/pr/423380-alaedin-sabanet/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

نحوه خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *