عرضه پردازنده‌های سری AMD Ryzen 9000 به تعویق افتاد

AMD اعلام کرده است بدلیل وجود نقص در عملکرد پردازنده‌های سری Ryzen 9000، عرضه این پردازنده‌ها را تا ماه آگوست به تاخیر می‌اندازد.

AMD از تاخیر کوتاهی در عرضه پردازنده‌های مورد انتظار سری Ryzen 9000 خبر داده است. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که این شرکت در بازرسی های محصول نهایی یک مشکل در بخش کیفیت را شناسایی کرد.

در بیانیه‌ی AMD آمده است که این شرکت بر ارائه تجربه با کیفیت بالا برای همه کاربران رایزن تعهد دارد. AMD رویکرد محتاطانه‌ای را برگزیده است و با همکاری سازمان‌های شخص ثالث سعی دارد پردازنده‌های تولید شده اولیه را با واحدهایی جایگزین کنند که استانداردهای کیفی دقیق آنها را داشته باشند. به موجب این تاخیر، پردازنده‌های Ryzen 7 9700X و Ryzen 5 9600X در تاریخ ۸ آگوست و پردازنده‌های Ryzen 9 9950X و Ryzen 9 9900X رده بالاتر در تاریخ ۱۵ آگوست عرضه خواهند شد.

AMD اعلام نکرده است که مشکل مربوط به کیفیت دقیقا چه بوده است. به نظر می‌رسد تاخیر در عرضه بیشتر در بخش کنترل کیفیت بوده است. AMD به کاربران اطمینان داده‌ است که اقدامات غربالگری اضافی برای پردازنده‌های Ryzen 9000 اجرا شده است و محصول نهایی با کیفیت را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تاریخ معرفی مک‌های M4 اپل فاش شد

در حالیکه اپل خود را برای معرفی سری آیفون ۱۶ در هفته‌های آینده آماده می‌کند، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد