عرضه‌ی بازی‌های انحصاری بیشتری از XBOX برای پلی استیشن 

آقای Jez Corden از Windows Central ادعا کرده است که در حال حاضر عناوین فرست پارتی بیشتری از ایکس باکس برای پلی استیشن در حال توسعه هستند.

بر اساس گزارش جدید Jez Corden، بازی‌های بعدی متعلق به مایکروسافت، بازی‌های انحصاری ایکس باکس، به نام Latitude برای پلی‌استیشن در حال توسعه هستند. در حالی که Corden به جزئیات در مورد این بازی‌ها نمی‌پردازد، گفته است که اینها بازی‌هایی هستند که به احتمال زیاد انتظار دارید. این گزارش بیان می‌کند که این تغییر جدید در استراتژی آقای ساتیا نادلا و مدیر مالی، Amy Hood، برای افزایش حاشیه‌ی سود هر بخش است و این شرکت در حال اتخاذ رویکرد (بدون خط قرمز) برای بازی‌هایی است که می‌توانند این تغییر را ایجاد کنند.

یکی از بازی هایی که Corden به عنوان یک احتمال ذکر می کند Halo است. در حالی که این یک گزارش رسمی در مورد عرضه‌ی این سری برای پلی استیشن نیست، او اشاره می کند که پس از موفقیت Sea of Thieves بر روی پلتفرم پلی استیشن، عرضه‌ی هیلو منطقی خواهد بود.

در فوریه 2024، ایکس‌باکس یک به‌روزرسانی تجاری منتشر کرد تا تغییر استراتژی خود را اعلام کند، که شامل انتشار چهار بازی خود بر روی پلتفرم‌های رقیب بود. این نسخه‌ها موفقیت فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و با توجه به اینکه فروش نسل فعلی سخت‌افزار ایکس‌باکس از رقبا عقب‌تر است، سخت نیست که بفهمیم چرا ایکس‌باکس می‌خواهد از این مخاطبان استفاده کند.

The post عرضه‌ی بازی‌های انحصاری بیشتری از XBOX برای پلی استیشن  appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذاب ترین کدهای تقلب در بازی های ویدیویی

کدهای تقلب لزوماً فقط جهت ساده‌سازی بازی‌ها به کار نمی‌روند؛ برخی از این کدها دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *