عجیب و غریب؛ روش جدید استفاده از طب سوزنی در ژاپن/ عکس

نادیا زکالوند: طب سوزنی هزاران سال است که وجود دارد اما متخصصان این طب اغلب تکنیک‌های منحصربه‌فرد خود را به‌کار می‌گیرند تا از رقبای خود متمایز شوند. کلینیک طب سوزنی «شیراکاوا» در توکیو هنگام درمان بیماری‌ها، از گرفتگی عضلات گرفته تا مشکلات روحی و روانی، از تعداد بسیار زیادی سوزن استفاده می‌کند. این کلینیک که بین ژاپنی‌ها، به‌ویژه در میان مشاهیر و ورزشکارها، معروف و محبوب است برای هر جلسه درمان طب سوزنی ۱۴۰۰ دلار دریافت می‌کند.

ماه گذشته یکی از معروف‌ترین بازیگران ژاپنی، تصاویری از صورت و قفسه سینه‌اش که پوشیده از سوزن شده بود را در اینستاگرام گذاشته بود. اگرچه این شبکه اجتماعی این پست را تحت محتوای آزاردهنده پرچم‌دار کرده، این بازیگر این روش درمانی را هیجان‌انگیز می‌دانست.

بنیاگذار این کلینیک می‌گوید، «بیمارانی که در این کلینیک درمان می‌شوند، معمولا گریه می‌کنند و این نشان‌دهنده پاک‌شدن روح‌شان است و این اشک‌ها بدن بیماران را سم‌زدایی می‌کنند. در این نوع درمان، گرفتگی‌های عضلانی، دردهای مزمن و مشکلات روحی و روانی بیماران برطرف می‌شود و در عین‌حال بیماران می‌توانند با سم‌زدایی روح‌ و روان‌شان، تصمیم‌گیری‌های بهتری در زندگی‌شان داشته باشند.

بیش از ۱۲۰هزار پزشک طب سوزنی در ژاپن فعالیت دارند و به درمان بیماری‌ها مشغول‌اند.

منبع:

odditycentral


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

این بیماری زنان را بیشتر از مردان درگیر می‌کند

به گزارش خبرآنلاین، بیماری MS طیف گسترده‌ای از علائم مختلف را دارد و هیچ لیست مشخص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد