ظهور یک الگوی تاریخی و فوق صعودی برای کاردانو که هیچ‌کس درباره آن صحبت نمی‌کند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در بحبوحه نوسانات بازار کریپتو، وضعیت جالبی در نمودار قیمت کاردانو (ADA) شکل گرفته که توجه معامله‌گران و تحلیلگران را به خود جلب کرده است.
طی چهار ماه گذشته، قیمت کاردانو یک روند کاهشی داشته است. با این حال، قیمت این رمزارز اکنون به یک حمایت کلیدی رسیده که از نظر تاریخی در مسیر قیمت‌گذاری آن بسیار مهم بوده است. بر اساس داده‌های تاریخی، سطح قیمتی ۰٫۳۵ دلار برای کاردانو بسیار مهم و قابل‌توجه است؛ زیرا در سال ۲۰۱۸ و پس از لیست شدن کاردانو در صرافی بزرگ بایننس، قیمت ADA از این نقطه افزایش یافت. از آن زمان، این سطح به طور مداوم به عنوان یک حمایت یا مقاومت کلیدی برای کاردانو عمل کرده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این سطح حمایتی، اخیراً یک بار دیگر قدرت خود را ثابت کرده است. پس از یک افت ۱۲ درصدی در هفته گذشته، روند کاهشی کاردانو در سطح ۰٫۳۵ دلار متوقف شد و قیمت شروع به تثبیت کرد. به دنبال این تثبیت، کندل هفتگی بالاتر از این سطح بسته شد که رشد قابل‌توجه ۱۵٫۳ درصدی قیمت ADA طی چهار روز آینده را به همراه داشت.
نکته جالب توجه‌تر این است که این رشد قیمتی با وجود حجم معاملات نسبتاً کم رخ داده است. در واقع، اگرچه فعالیت معاملاتی در بازار کاردانو در حال حاضر کاهش یافته و توجه فعالان بازار به جای دیگری معطوف شده، اما این ارز دیجیتال بی سر و صدا در حال تجربه مینی رالی گاوی خود است.
این الگو نشان‌دهنده یک روند فوق صعودی بالقوه برای کاردانو است که چندان مورد توجه قرار نگرفته است. اگر توجه فعالان بازار به سمت کاردانو معطوف شود، این ارز دیجیتال می‌تواند پتانسیل صعودی قابل‌توجهی داشته باشد.





منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جهش قیمت اوندو فایننس در پی لیست شدن در صرافی بزرگ اوکی‌ایکس!

زمان مطالعه: دقیقه اوندو فایننس که یکی از پروژه‌های مورد حمایت صرافی کوین‌بیس به شمار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد