ظهور رقیبی قدرتمند برای دوج‌کوین و شیبا؛ گیم‌استاپ جدید گرد و خاک به پا کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت گیم‌استاپ (GSTOP)، یک میم کوین جدید در بلاکچین اتریوم، در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش خیره‌کننده‌ ۷۲.۶۹ درصدی مواجه شد.

قیمت این ارز دیجیتال به ۰.۰۰۵۵۳۱ دلار رسیده که منجر به افزایش ارزش بازار آن به ۵.۱۱ میلیون دلار شده است. حجم معاملات گیم‌استاپ نیز در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۲۶۳ درصدی به ۱۰.۶۶ میلیون دلار رسیده است.

قیمت این میم کوین از زمان عرضه در یک روند صعودی بیش از ۱۴۴ درصد افزایش یافته است. رشد قیمتی گیم‌استاپ در یک هفته گذشته، به بیش از ۱۰۰ درصد می‌رسد.

با توجه به این رشد چشمگیر و حمایت قوی جامعه، به ویژه سرمایه‌گذاران خرد، گیم‌استاپ می‌تواند از محبوبیت خود برای به چالش کشیدن سلطه‌ دوج کوین و شیبا اینو استفاده کند.

در این میان، انتظار می‌رود دعوای حقوقی گیم‌استاپ علیه رابین‌هود در خصوص سهام شرکت‌های مبتنی بر میم، طی دو هفته‌ آینده به پایان برسد.

طبق گزارش‌ها، رابین‌هود در حال توافق با سرمایه‌گذارانی است که از این پلتفرم به دلیل توقف معاملات سهام برخی شرکت‌های مبتنی بر میم، از جمله گیم‌استاپ، در سال ۲۰۲۱ شکایت کرده بودند.

در همین حال، تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد که این رمزارز وارد فاز گاوی شده است. بنابراین، در صورت ادامه‌ روند فعلی، قیمت GSTOP می‌تواند به ۰.۰۰۷ دلار نزدیک شود.

چشم‌انداز بلندمدت گیم‌استاپ، رسیدن به ۰.۰۰۹ دلار و حتی در صورت ادامه فشار صعودی، صعود به ۰.۰۱ دلار است.

شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) در تایم فریم ۴ ساعته روی عدد ۲۸.۳۰ قرار دارد که نشان‌دهنده‌ متوسط بودن قدرت روند است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

اندیکاتور مکدی (MACD) نیز با عبور خط مکدی از بالای خط سیگنال، سیگنال مثبتی را نشان می‌دهد.

توجه کنید که ارز دیجیتال گیم‌استاپ با نماد GSTOP، با میم کوین گیم‌استاپ مستقر در شبکه سولانا که با نماد GME معامله می‌شود، متفاوت است.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار ارزها بر عهده کاربران گرامی است.

نوشته ظهور رقیبی قدرتمند برای دوج‌کوین و شیبا؛ گیم‌استاپ جدید گرد و خاک به پا کرد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مهاجرت معامله‌گران از بازار بیت‌کوین به کاسپا! رکوردشکنی‌ KAS تا کجا ادامه دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال به نام جیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *