ظاهر همستر کامبت تغییر کرد؛ کاربرد دکمه‌های جدید بازی چیست؟

ظاهر بازی همستر کامبت روز جمعه تغییراتی محسوس داشت. تغییرات ظاهری جدید این بازی تلگرامی به کاربران کمک می‌کند تا فعالیت‌ها خود را بهتر از قبل مدیریت کنند.

این تغییرات در صفحه اول یا اصلی بازی اعمال شده است. در این تغییرات، بخش‌های حائز اهمیت در بازی، با قسمت‌هایی که اهمیت کمتری داشتند جایگزین شده‌اند. برای نمونه، در نسخه قدیمی، نوار بالای صفحه شامل گزینه‌های Earn per tap (ضریب دریافت سکه به ازای هر لمس صفحه)، Coins to level up (تعداد سکه‌های لازم برای افزایش سطح) و Profit per hour یا همون سود ساعتی بود. این بخش در نسخه جدید با گزینه‌های محبوب بازی یعنی، Daily reward (پاداش روزانه)، Daily cipher یا همان کد مورس روزانه و البته Daily combo یا همان کارت‌های روزانه جایگزین شده است.

همان‌طور که ملاحضه می‌کنید، پرافیت همستر کامبت یا سود ساعتی در بخشی مجزا قرار گرفته است و کنار آن آیکون صرافی انتخابی کاربر همراه با دکمه ورود به تنظیمات بازی نمایش داده می‌شود که دسترسی را برای کاربر آسان‌تر می‌کند. اگر به هر دلیل قصد پاک‌کردن حساب همستر کمبات خود را دارید، می‌تواند وارد بخش تنظیمات شده و روی Delete account بزنید. توجه داشته باشید که با این کار موجودی شما سوزانده می‌شود و دیگر به آن دسترسی نخواهید داشت. سطح کاربر نیز کوچک‌تر از نسخه قدیمی و بالای سمت چپ صفحه نمایش داده می‌شود.

کاربرد دکمه‌های جدید همستر کامبت

دکمه‌های جدید همستر کامبت به شما کمک می‌کنند تا وضعیت حساب خود در بازی را در سه قسمت کلیدی بررسی کنید. مورد اول Daily reward یا پاداش روزانه است که قبلاً تنها از قسمت Earn بازی در دسترس بود و چندان مورد توجه قرار نمی‌گرفت. حالا می‌توانید هر روز در صفحه اول بازی ببینید جایزه روزانه همستر را دریافت کرده‌اید یا نه. اگر جایزه را دریافت کرده باشید، بالای آن تیک سبزرنگ نشان داده می‌شود. اگر هم موفق به دریافت آن نشده باشید، کادر مربوط به آن بدون تیک سبز خواهد بود.

مورد بعدی که محبوب‌ترین بخش بازی همستر کمبات به حساب می‌آید، Daily cipher یا همان کد مورس روزانه است. اول اینکه این بخش Daily cipher نام‌گذاری شده است. مورد بعدی، آسان‌شدن واردکردن کد مورس است. در گذشته برای زدن کد مورس یا رمز همستر باید سه بار روی دکمه Earn per tap می‌زدید. حالا اما می‌توانید یک بار روی دکمه Daily cipher زده و بلافاصله رمز هر روز را مثل گذشته وارد کنید. اگر رمز هر روز را دریافت نکرده باشید، تیک سبز کنار آن را نمی‌بینید. ضمناً هم برای کد مورس و هم برای ۲ دکمه دیگر شمارش معکوس قرار داده شده است تا متوجه باشید تا فرصت بعدی دریافت سکه چقدر زمان باقی مانده است.

تغییر کلیدی آخر در نسخه جدید همستر کامبت، اضافه‌شدن دکمه Daily combo یا کارت روزانه همستر کامبت است. با زدن این دکمه وارد بخش کارت‌ها یا Mine بازی همستر کمبت می‌شوید. ضمناً شمارش معکوس تا انتشار سه کارت جدید بازی نیز زیر این دکمه آورده شده است.

نوشته ظاهر همستر کامبت تغییر کرد؛ کاربرد دکمه‌های جدید بازی چیست؟ اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کاردانو چیست؟ همه چیز درباره Cardano و ارز دیجیتال ADA

رمزارز آدا (ADA) که با نام کاردانو هم شناخته می‌شود، کوین بومی یکی از پروژه‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *