ظاهر متفاوت بازیگر بچه مهندس بعد از ۶ سال + عکس

مهشید جوادی بازیگر بچه مهندس: به تازگی تصاویری از مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه در بچه مهندس منتشر شده که تغییرات چهره و استایل متفاوتش بعد از 3 سال از پخش سریال بچه مهندس مورد توجه قرار گرفته است. عکس های متفاوت مهشید جوادی مربوط به اکران خصوصی فیلم «این جمعیت قابل کنترل» است که شامگاه 28 خرداد در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر، تصاویری از بازیگر بچه مهندس را در اکران فیلم جدیدش می بینید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی مهشید جوادی، زندگی شخصی، از عشق به ریاضی تا بازیگری در سینما+عکس های جذاب جدید

اکران خصوصی فیلم «این جمعیت قابل کنتر

به اکران خصوصی فیلم «این جمعیت قابل کنترل» با حضور بازیگران مطرح در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. مهشید جوادی در اکران این فیلم سینمایی سوژه عکاسان شد و تصاویری از او در فضای مجازی منتشر گردید و استایل و چهره متفاوتش به چالش کشیده شد.

مهشید جوادی بازیگر سریال بچه مهندس عکس از سروش منوچهری

مهشید جوادی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 2 بهمن 1374 در ارومیه است، فرزند اول خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر متولد 1380 دارد که از او بعنوان بهترین رفیق خود نام می برد. او در سال 1396 با سریال «آنام» در نقش جوانی مارال جلوی دوربین رفت و با بازی در بچه مهندس و نوار زرد به شهرت قابل توجهی دست یافت.

مهشید جوادی بازیگر بچه مهندس، فیلم سینمایی «این جمعیت قابل کنترل» به کارگردانی محمدمتین اوجانی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید ساخته شده، داستان این فیلم درباره‌ زنی است که دچار دِمانس شده اما هنوز اصلی‌ترین آرزویش را از خاطر نبرده است. فریده سپاه منصور، مهشید جوادی، محمدرضا داوودنژاد، علیرضا استادی، زهرا داوود نژاد، روناک برخوردار، مرجان قمری، رسول عظیمی، مهناز افتاده نیا، وحید الهویی، مریم شاه ولی و محسن آشتیانی پور در این فیلم بازی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی مهسا کرامتی، همسر و فرزندان و دیگر ناگفته ها از بازیگری خانم بازیگر در دوران بارداری+عکس

نوشته ظاهر متفاوت بازیگر بچه مهندس بعد از ۶ سال + عکس اولین بار در مجله خبری چشمک. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازیگر نقش هری پاتر در 34 سالگی با زنی که دو برابر خودش هیکل داره!+ عکس

بازیگر نقش هری پاتر دنیل جیکوب رَدکلیف (انگلیسی: Daniel Jacob Radcliffe؛ زادهٔ ۲۳ ژوئیهٔ ۱۹۸۹) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *