ظاهراً تبلت جدیدی از هواوی با شارژ ۱۰۰ وات در راه است

تبلت جدید هواوی با کد MRO-W00 در پایگاه داده 3C ثبت شده است و ظاهراً این دستگاه از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد هواوی به‌زودی تبلت جدید خود را معرفی خواهد کرد.

دو هفته پیش، مجوز مربوط به امواج رادیویی برای این تبلت مرموز تأیید شد و جزئیات منتشر‌شده تأیید می‌کردند که این دستگاه از قابلیت ارسال پیامک از‌طریق ماهواره Beidou پشتیبانی می‌کند.

جزئیات نشان می‌دهند که تبلت‌ هواوی مدل میت‌پد MRO-W00 و MRO-W10 از شارژر سریع ۱۰۰ واتی (با شماره مدل اصلی HW-200500C02) پشتیبانی می‌کنند.

احتمالاً تبلت هواوی MRO-W00 از طیف مخابراتی بی‌سیم LAN و سرویس‌های بلوتوث پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این قابلیت‌ها، این دستگاه گواهینامه‌ی NearLink را دریافت کرده است.

مشخصات منتشر‌شده شباهت زیادی به تبلت میت‌ پد پرو ۱۱ مدل ۲۰۲۴ دارند؛ اما هواوی هنوز نام این تبلت مرموز را تأیید نکرده است.

به‌نظر می‌رسد هواوی در‌حال‌حاضر روی چندین تبلت کار می‌کند و بسیاری از محصولات میت‌پد در این ماه وارد مرحله‌ی دریافت گواهینامه شده‌اند.

افشاگری‌ها حاکی از آن است که هواوی برای عرضه‌ی ۶ محصول جدید در اواخر تیر ماه آماده می‌شود که یکی از آن‌ها میت پد SE است. شاید بتوانیم تبلت مرموز MRO-W00 را ماه آینده ببینیم؛ اما هنوز بیانیه‌ی رسمی در این زمینه منتشر نشده است.


منبع: https://www.zoomit.ir/tablet/423193-huawei-mro-w00-tablet-with-100w-charger/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ویژگی اسکن کد QR ازطریق قابلیت Circle to Search به‌نمایش درآمد

از زمان معرفی Circle to Search همراه با سری گلکسی S24، این ویژگی با بازخوردهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *