طی یک نظرسنجی اسنیفر بدردنخورترین ماب ماینکرفت شد

اسنیفر توانست تا در رای‌گیری برای اضافه کردن ماب‌ها در ماینکرفت لایو ۲۰۲۲ پیروز شود و در آپدیت ۱.۲۰ به بازی اضافه شد. در این رقابت ماب‌هایی به نام «راسکال» و «توف گولمس» هم حضور داشتند. این دو ماب که از موجودات باستانی بودند که شما می‌توانید تخم‌هایی از آن‌ها در بازی پیدا کنید و آن‌ها را اسپاون کنید. با این کار، آن‌ها برای شما گیاهان و گل‌های خاصی پیدا می‌کنند. حالا با وجود این ماب‌های خارق‌العاده، اسنیف به بازی اضافه شد که اصلا چنین کاربردهایی ندارد. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به این ماب‌ها بیندازیم.

اسنیفر نه به راحتی پیدا می‌شود و نه چیزی برای ارائه دارد

به عقیده بسیاری در ماینکرفت اسنیفر ارزش نگهداری را ندارد

پیدا کردن اسنیفر در ماینکرفت آسان نیست. آن‌ها معمولا در بایوم و یا غار خاصی اسپاون نمی‌شوند و شما باید ابتدا تخم این ماب را از ocean ruin در بایوم اقیانوس پیدا کنید. این تخم‌ها را باید در جای خاصی قرار دهید و نیاز به به چندین روز مواظبت و نگهداری دارند که پروسه طولانی و حوصله سربری است. علاوه بر این، با اینکه شما می‌توانید این ماب‌ها را از تخم بیرون بیاورید، اما به عنوان حیوان خانگی پیش شما نمی‌مانند.

وقتی که اسنیفر سر از تخم بیرون بیاورد، سریعا شروع به پرسه زدن در اطراف بلوک‌های گل (dirt) می‌کند. وقتی که این ماب چیزی پیدا کند، شروع به کندن زمین با انیمیشنی خاص می‌کند و یک سید جدید اسپاون می‌کند. این سید می‌تواند torchflower و یا pitcher باشد که بدون ماب به هیچ وجه بدست نمی‌آید. با اینکه این سید‌ها خاص و منحصر بفرد هستند، اما عملا هیچ چیز خاصی ندارد و تنها برای دکور کردن دنیای شما و زیبایی به کار می‌آیند. در مقایسه با چیزی که این ماب برای عرضه دارد، واقعا ارزش ندارد که اینقدر خود را اذیت کنید.

اسنیفر چندین گام از دیگر ماب‌های ماینکرفت لایو عقب‌تر است!

اسنیف در مقابل هم‌نوع قبلی و بعدی خود در ماینکرفت، واقعا بی‌کاربرد است

البته ناگفته نماند که هدف موجانگ از برگزاری این رای‌گیری‌ها و ایجاد این رقابت‌ها این است که ماب‌های کوچکی به ماینکرفت اضافه کند که بعضا کاربرد خاصی ندارند و تنها از این طریق ارتیاط خود را با جامعه بازیکن‌ها حفظ کند و حس دخیل بودن در بازی به آن‌ها بدهد. البته که در میان همین ماب‌های معمولی هم بعضا ماب‌های مفید و کاربردی پیدا می‌شود. اسنیفر در میان همه این ماب‌ها ویژگی خاصی ندارد و نتوانسته تا تغییر معناداری در بازی ایجاد کند. مثلا برنده‌های پیشین و پسین اسنیفر که به ترتیب «آلیز» و «آرمادیلوز» نام دارند، حسابی به کمک بازیکنان آمدند.

«آلیز» در آپدیت ۱.۱۹ به بازی آمد و می‌تواند آیتم‌هایی که در دنیای ماینکرفت دراپ کرده اید را برایتان پیدا کند. این ویژگی در جستجوها و اکتشاف دنیای بازی می‌تواند حسابی به کمک شما بیاید و آیتم‌های اضافه‌ای که در گوشه‌ای رها کرده اید را بازیابی کند. «آلیز» همچنین در کنار فارم‌ها به کار می‌آید و  آیتم‌هایی که در یک بلوک نوت نزدیک هاپر هستند را جمع یا دراپ کند.

فهرست همه ماب‌های حاضر بازی ماینکرفت در سال ۲۰۲۴

از سوی دیگر «آرمادیلوز» یکی از بهترین و مفیدترین ویژگی‌ها را به آپدیت ۱.۲۰.۶ ماینکرفت اضافه کرد. با برس کشیدن به این موجودات می‌توانید scutes بدست بیاورید. با این آیتم شما قادر هستید تا آرمور گرگ بسازید و بر تن گرگ دست‌آموز خود بکنید. با این کار می‌توانید از او در برابر ماب‌های مهاجم و خطرناکی مانند کریپر مواظبت کنید.

منبع: sporkskeeda



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تریلر جدید بازی باب اسفنجی با محوریت پاتریک منتشر شد

در تریلر جدید بازی SpongeBob SquarePants: The Patrick Star Game شاهد کارهای دیوانه‌وار پاتریک در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد