طرفدار ماینکرفت پس از تغییر صدای پیستون‌ها آن‌ها را به حالت قبل برگرداند

تقریباً تمام تغییراتی که استودیوی موجانگ (Mojang) برای بروزرسانی آینده ماینکرفت (Minecraft) یعنی Tricky Trials فاش کرد، با تمام وجود توسط جامعه طرفداران بازی پذیرفته شده است، اما یک تغییر در این بین وجود دارد که اصلاً با استقبال گرم طرفداران روبرو نشد. این تغییر بروزرسانی صدای مکانیکی نمادین پیستون‌ها بود که استودیوی سازنده آن‌ را ساکت‌تر و همچنین شفاف‌تر کرد و همانطور که انتظار می‌رفت، جامعه طرفداران تقریباً به اتفاق آرا این صدای به روز شده را رد کرده‌اند. تا اینجای کار ده‌ها دیتاپک ماینکرفت منتشر شده‌اند که این تغییر را درست می‌کنند یا همانطور که در مورد u/Wonkatoad در Reddit وجود دارد، صدای اصلی را دوباره به کار می‌گیرند.

در پستی که اخیرا در ردیت منتشر شده، به این تغییر به عنوان یک نسخه بهبود یافته صدای پیستون‌ها اشاره می کند و از یک جهت، واقعاً هم همینطور است. همانطور که Wonkatoad در کامنتی که زیر پست خود گذاشته است، اشاره کرد که دلیل این که آن‌ها صداها را بلندتر کردند، تقویت و تأکید بر ماهیت مکانیکی پستون‌ها بود که همان چیزی است که صدای اصلی را بسیار نمادین کرده است. Wonkatoad همچنین لینکی به دیتاپک را برای بازیکنانی که در مورد میزان صدای این پیستون در بازی کنجکاو هستند، به اشتراک گذاشته است. البته برای هر کسی که از آن استفاده می‌کند، توصیه می‌شود قرار گرفتن طولانی مدت در معرض صداهای بلند پیستون، حتی از طریق هدفون، می‌تواند باعث آسیب دائمی شنوایی شود.

نظرات متعددی وجود دارد که در واقع به این اشاره می‌کند که چرا ماهیت صنعتی صداهای پیستون باید زیاد باشد و این نظرات نشان می‌دهد که صدای پیستون جدید که در ویدیوی پست نیز به چشم می‌خورد، ضعیف‌تر، قدرتمندتر و در نهایت رضایت‌بخش‌تر و حالت مکانیکی کمتری دارد. این مشکل اصلی یعنی میزان صدای پیستون‌ها به گونه‌ای است که وضعیت را برای حل شدن بدتر می‌کند. همچنین چند نظر در این بین وجود داشت که به این واقعیت اشاره می‌کند که موجانگ حتی نیازی به تغییر افکت صدای پیستون نداشت.

جامعه طرفداران اعتراضی که داشتند، این بود که صدای پیستون‌ها خیلی زیاد است و استفاده از آن‌ها باعث آزار بازیکنان شده است. تنها کاری که موجانگ باید انجام می‌داد، این بود که صدا را به‌طور پیش‌فرض ساکت‌تر می‌کرد. انتقادات و بازخوردها به قدری زیاد بوده است که حتی کارکنان موجانگ نیز به آن اذعان دارند.

استفاده‌های مختلف از پیستون‌ها در بازی ماینکرفت

فارم گل‌ها نمونه‌ای عالی از یک مزرعه در بازی ماینکرفت هستند که از پیستون استفاده می‌کنند.

در حالی که ممکن است به نظر برسد که صدای پیستون جدید که بدتر شده، فقط برای بازیکنان مایه دردسر است، باید گفت که پیستون‌ها در انواع سازه‌ها و پروژه‌هایی که حتی برای بازیکنان معمولی هم مفید هستند، می‌توانند کاربردی باشند. به عنوان مثال، درب‌های پیستونی ماینکرفت اغلب بهترین راه برای خودکار کردن ورود و خروج به یک مکان هستند. پیستون‌ها همچنین در تعداد زیادی از پیشرفته‌ترین فارم‌های بازی برای برداشتن آیتم‌ها، جابجایی بلوک‌ها و چندین برنامه کاربردی دیگر استفاده می‌شوند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *