طرفدار انیمه اتک آن تایتان ویدیو فوق‌العاده‌ای از این اثر ساخته است

هاجیمه ایسایاما در قالب مجموعه Attack on Titan، تصویری از تمدن بشری را به تصویر کشید که غرق در خشونت، تراژدی و مرگ است. به تازگی یک هنر‌مند با‌استعداد و طرفدار انیمه اتک آن تایتان، ویدیو کوتاهی از این اثر ساخته که تکنیک‌های انیمیشن دو بعدی و سه بعدی را ترکیب و تجربه‌ای هیجان‌انگیز و تماشایی را به وجود می‌آورد.

ویدیو جدید انیمه حمله به تایتان توسط یک هنرمند مستقل به نام Xie Boli ساخته و در صفحه‌های او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. این ویدیو که تولید آن یک سال و نیم طول کشیده است، سکانسی اکشن با حضور تایتان‌های مختلف را نمایش می‌دهد. ترکیب انیمیشن دو بعدی و سه بعدی لحظات زیبا و تماشایی را ایجاد کرده که تفاوت‌های زیادی دارند با آنچه در انیمه‌های ساخته شده توسط استودیو‌های ویت و ماپا دیده‌ایم. 

خالق اتک آن تایتان طراحی جدیدی از ارن منتشر کرد

به گفته Xie Boli، او این ویدیو را به عنوان یک طرفدار ساخته و هدفش کسب درآمد نبوده است. همچنین Xie Boli اضافه کرده که تمامی بخش‌های مختلف ویدیو از جمله مدل‌سازی شخصیت‌ها، طراحی محیط و نور‌پردازی توسط شخص خودش انجام شده است. این اولین تلاش او برای انجام یک پروژه با مقیاس بزرگ محسوب می‌شود. Xie Boli در این باره گرفته است: «همه چیز را از ابتدا خودم ساختم. بدون هیچ بودجه‌ای. صرفا برای نشان دادن عشق و علاقه‌ام به اتک آن تایتان». ویدیو مذکور را در زیر مشاهده می‌کنید:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

مجموعه Attack on Titan، اثر هاجیمه ایسایاما، با انتشار اولین مانگا آن در سال ۲۰۰۹ شروع شد. این اثر در دنیایی جریان دارد که هیولاهایی به نام تایتان، انسان‌ها را مجبور به زندگی پشت دیوار‌ها کرده‌اند. ارن یگر شخصیت اصلی اتک آن تایتان است که پس از نابودی زادگاه و از دست دادن مادرش، با هدف گرفتن انتقام به همراه میکاسا آکرمن و آرمین آرلرت به دسته دید‌بانی، گروه نظامی مقابله با تایتان‌ها ملحق می‌شود. اما این تازه شروع داستان بوده و در بخش‌های بعدی اتفاقاتی غیر‌منتظره بسیاری رخ می‌دهد.

۱۰ نقل‌قول برترِ اتک آن تایتان که اثبات می‌کنند چرا این انیمه یک شاهکار حقیقی است

در حدود چهار سال بعد از شروع انتشار مانگا، اولین قسمت از انیمه اتک آن تایتان به نمایش گذاشته شد. فصل اول این اثر در ۲۴ اپیزود در سال ۲۰۱۳ پخش شد. نمایش فصل دوم به مدت ۴ سال به تعویق افتاد، تا در نهایت در سال ۲۰۱۷ علاقه‌مندان توانستند بخش دوم انیمه Attack on Titan را تماشا کنند. در سال‌های بعد فصل سوم این اثر هم در دو بخش ۱۲ و ۱۰ قسمتی نمایش داده شد. در حالی که سه فصل اول توسط استودیو Wit ساخته شده بود، استودیو MAPPA وظیفه تولید فصل چهارم را بر‌عهده گرفت. این فصل در مدت سه سال پخش شد.

نظر شما در مورد ویدیو ساخته شده توسط Xie Boli چیست؟ آیا به عنوان طرفدار انیمه اتک آن تایتان از این ویدیو لذت برده‌اید؟ در صورتی که یک اثر بلند به شکل مشابهی ساخته شود، از تولید آن استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: CBR


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *