عنوان ماینکرفت (Minecraft) از صنعت پرتلاطم بازی‌ها جان سالم به در برده است، زیرا نه تنها این، بلکه محبوبیت بیش از ۱۵ سال داشته و همچنان این مورد ادامه دارد. این همه امتیاز به لطف بروز رسانی‌های مداوم و ترفندهایی است که بازی هر سال دریافت می‌کند. با این حال، گاهی اوقات ممکن است احساس شود که استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ (Mojang) با معرفی نکردن محتوایی که واقعاً به آن نیاز دارد، مانند یک به‌روزرسانی واقعی حیات وحش، یک بروزرسانی مناسب برای سیستم مبارزات بازی و موارد دیگر، پتانسیل واقعی عنوان را حفظ می‌کند.

یکی از کاربران ردیت (Reddit) به نام Capable-Werewolf4671 اخیراً سؤال جالبی در ساب ردیت ماینکرفت در این زمینه مطرح کرده است. این سوال مربوط به اضافه شدن اسلب‌های عمودی به بازی است و این که آیا این مورد خلاقیت را کاهش می‌دهد یا خیر.

کاربری به نام mikkolukas در واکنش به این سوال اظهار داشت: آن‌ها مثل هر چیز دیگری بلوک هستند٫ این کاربر همچنین گفت که مادهای زیادی برای اسلب‌های عمودی در عنوان وجود دارد و خلاقیت را از بین نمی‌برند. طبق گفته موجانگ Mrs_Noelle15  فقط باید بگوید که نمی‌خواهد اضافه شود. کاربری به نام Cephalaspis گفت که اسلب‌های عمودی خلاقیت را کاهش نمی‌دهند٫ بلکه دنیای جدیدی از فرصت‌ها را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهند. آن‌ها همچنین اضافه کردند که بازیکنان تکنیکی راه‌های بسیار خوبی برای استفاده از این بلوک‌ها برای ساختن چیزهای جالب پیدا می‌کنند.

کاربری به نام Wizardkid11 یک اظهار نظر طولانی درباره نحوه بیان مشکلات سازندگان در استودیوی موجانگ در مورد اضافه کردن اسلب‌های عمودی به بازی ماینکرفت نوشت. به گفته این کاربر، سازندگان نمی‌دانند چگونه این بلوک‌ها را به درستی پیاده سازی کنند. اگر سازندگان آن‌ها را جداگانه اضافه می‌کردند، دریچه‌ای از مشکلات رو به آن‌ها باز می‌شد. کاربر دیگری به نام Firebug160 گفت که آن‌ها فرض می‌کنند که بلوک‌ها مانند تغییر ابزارهای Create mod کار می‌کنند، جایی که دال‌های افقی با قرار دادن در crafting grid به شکل عمودی تبدیل می‌شوند و بالعکس. کاربری به نام blaidd_halfwolf تشبیه عالی برای اسلب‌های عمودی ارائه کرد. او گفت که یک جعبه پر از مداد رنگی فضای خلاقانه‌تری نسبت به داشتن تنها دو مداد رنگی به فرد می‌دهد.

عرضه بروز رسانی بهتر برای بازی ماینکرفت

بروزرسانی Tricky Trials اتاق‌های آزمایش یا تریال چمبرز را به بازی ماینکرفت اضافه کرد.

استودیوی موجانگ اخیراً بروزرسانی Tricky Trials را برای بازی ماینکرفت منتشر کرده است که ماب‌های جدید، یک سلاح و محتوای دیگر را به بازی اضافه کرده است. با این حال، با وجود دریافت بروزرسانی، بسیاری از چیزها در بازی ناقص یا قدیمی به نظر می‌رسند. به عنوان مثال، سیستم مبارزات بازی قدیمی به نظر می‌رسد. امیدواریم بروزرسانی‌های آتی بیش از چند ماب را به همراه داشته باشد و محتوای اصلی را اضافه کند که نحوه تجربه بازی را تغییر دهد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بکذارید.

چه مدت طول می‌کشد تا آیتم‌ها در بازی ماینکرفت دی اسپاون شوند؟

منبع: sportskeeda