طراح ارشد جدیدی برای بازی Halo 7 استخدام شده است

استودیو 343 اینداستریز، توسعه دهنده سری هیلو، به تازگی دن گنیادی (Dan Gniady) را به عنوان طراح ارشد جدید بازی Halo 7 استخدام کرده است.

دن گنیادی پیش از این به عنوان طراح ارشد بازی Hyenas در استودیو Creative Assembly کار می‌کرد. او همچنین به مدت یک دهه در شرکت Bungie مشغول به کار بود و در طول آن زمان روی هر دو نسخه بازی Destiny و تعدادی از بسته‌های الحاقی آن کار کرده بود. گنیادی این خبر را در صفحه لینکدین خودش اعلام کرده است:

 پس از صحبت با تعداد زیادی از تیم‌های باحال در مورد پروژه‌های جالب، فرصتی پیدا کردم تا با مستر چیف و دوستان کار کنم. من عاشق Halo هستم و بسیار هیجان‌زده‌ام که بخشی از میراث این بازی باشم.

بازی Halo 7 توسط 343 اینداستریز در دست ساخت قرار دارد و بر اساس یکی از آگهی‌های شغلی این استودیو، به نظر می‌رسد که با استفاده از موتور Unreal Engine توسعه داده می‌شود. در حال حاضر هیچ جزئیات دیگری در مورد وضعیت توسعه بازی جدید سری Halo تا کنون توسط مایکروسافت اعلام نشده است.

با توجه به تجربیات گسترده گنیادی در صنعت بازی‌سازی، انتظار می‌رود که بازی Halo 7 تمرکز زیادی بر ارتقاء طراحی و گیم‌پلی داشته باشد. از طرف دیگر استفاده از موتور Unreal Engine ممکن است به معنای ارتقاء گرافیک و تجربه بصری بازی باشد.

Halo 7 بدون شک برای پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس در دست ساخت قرار دارد و تا چند سال دیگر به بازار منتشر می‌شود.


منبع: https://vigiato.net/p/480368

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازی Jusant نسخه فیزیکی PS5 دریافت می‌کند

استودیوی Don’t Nod یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های خود را به نام Jusant سال گذشته منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *