طب اسلامی تبریزیان ها و امثالهم شارلاتانیسم است که سلامت مردم را به خطر می اندازد

محمد رئیس زاده بعد از ظهر دوشنبه در مراسم رونمایی از تالار مفاخر پزشکی اظهار کرد: معتقدم این رونمایی و گرامیداشت اگر به اندازه تمامی فعالیت‌های سازمان نظام پزشکی ارزشمند نباشد، کمتر از آنها نیست.

وی ادامه داد: توجه به مفاخر و پیشکسوتان و کسانی که جامعه پزشکی مرهون و مدیون آنها است و گرامیداشت آنها به اندازه تمام وظایف حوزه نظام پزشکی ارزشمند است.

رئیس زاده گفت: در پیش چشم داشتن یاد، نام، آثار و منش اساطیر و مشاهیر و مفاخر پزشکی ایران و به تاسی از آنان گام نهادن بر قلل رفیع طب دنیا و پیشرو بودن و هدایت این علم نافع در دنیا امری ضروری است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با انتقاد از انتشار برخی محتوا‌ها علیه جامعه پزشکی در صدا و سیما، افزود: بی انصافی برخی رسانه‌ها در انتشار مطالب علیه جامعه پزشکی مورد انتقاد جدی ما است.

وی ادامه داد: چند روز قبل در سریالی به نام «قاضی» ظلم و بی انصافی به جامعه پزشکی تمام و کمال به تصویر در آمد. جامعه پزشکی نسبت به انتشار این فیلم‌ها انتقاد جدی دارد.

 

رئیس زاده گفت: باید با مشارکت تمامی بخش‌ها جلوی مداخلات و مطالب شارلاتانیزم با نام سلامت و طب ایستاد.

وی افزود: تاکید جدی ما طب مبتنی بر شواهد است و در شارلاتانیسمی برخی طب‌ها با نام‌های مختلف سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند کنار ما باشید تا با سوءاستفاده از لباس و عنوان روحانیت، جان و سلامت مردم به خطر نیافتد./آنا

 

 


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

وزیر بهداشت فوراً تکلیف رئیس سازمان غذا و دارو را مشخص کند

سالم‌خبر: عضو هیأت مدیره انجمن داروسازان ایران، نسبت به افزایش چک های برگشتی داروخانه‌ها و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد