ضعف عجیب فرانسوی‌ها: گلزنی یادشان رفته!


کد خبر : 2052171 |
11 تیر 1403 ساعت 22:15 |
1.7K بازدید |

6
دیدگاه


علیرغم حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی، خط حمله تیم ملی فرانسه در یورو ۲۰۲۴ بسیار کمرنگ بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فرانسه که یکی از بهترین خط حمله‌های یورو ۲۰۲۴ را در اختیار دارد، از حیث گلزنی در این رقابت بسیار ناامیدکننده ظاهر شده است.

دیدیه دشان برای مسابقات یورو ۲۰۲۴، اولیویه ژیرو، مارکوس تورام، آنتوان گریزمان، کینگزلی کومان، عثمان دمبله، رندال کولو موانی، بردلی بارکولا و کیلیان امباپه را به تیم ملی فرانسه دعوت کرد.

بازیکنانی که هر کدام از عناصر هجومی اصلی تیم خود هستند اما در یورو ۲۰۲۴ نتوانسته‌اند هواداران فرانسه را راضی کنند. شاگردان دیدیه دشان در بازی اول مقابل اتریش با کمک گل به خودی مدافع حریف پیروز شدند و در دیدار دوم و در غیاب کیلیان امباپه به دلیل مصدومیت، برابر هلند به تساوی بدون گل رسیدند. آنها در بازی سوم با کمک تک گل کیلیان امباپه از روی نقطه پنالتی مقابل لهستان به تساوی ۱-۱ دست یافتند. گل ستاره جدید رئال، اولین گل یک بازیکن فرانسوی در یورو ۲۰۲۴ بود.

با شروع مرحله حذفی، هواداران فرانسه امیدوار بودند که تیم‌شان بتواند در این بازی مانند یک مدعی قهرمانی ظاهر شود اما در مقابل دفاع فشرده بلژیکی‌ها به دردسر افتاد و در نهایت با کمک یک گل به خودی دیگر، این بار از یان فرتونگن، موفق به پیروزی ۱-۰ شد.

این آمار ضعیف در خط حمله از بزرگ‌ترین ضعف‌های تیم دیدیه دشان بوده است. با توجه به اینکه آنها در مرحله یک‌چهارم نهایی و یا نیمه‌نهایی با یک حریف بزرگ مواجه خواهند شد، این عملکرد ضعیف خط حمله آنها ممکن است باعث حذف آنها از رقابت‌ها شود.


منبع :www.varzesh3.com

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

نماینده اصول‌گرا: اگر آقای پزشکیان با رای مردم انتخاب شود، ما باید به رای مردم احترام بگذاریم | اما در تعامل مجلس با دولت، حتماً اصطکاک‌هایی وجود خواهد داشت | آقای زاکانی سال‌هاست سرباز نظام و انقلاب است

رویداد۲۴ | محمد آیتی: این روز‌ها اصولگرایان بیش از هر وقت دیگر، پای کار انتخابات آمده‌اند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *