صعود ادامه‌دار فلوکی؛ میم‌کوین FLOKI در بایننس تایلند هم لیست شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

زیرمجموعه صرافی بایننس در تایلند در آخرین اقدام خود، میم‌کوین فلوکی اینو (FLOKI) را فهرست کرده است. قیمت فلوکی در پی اعلام این خبر افزایش چشمگیری را تجربه کرد.

تایلند در زمینه پذیرش ارزهای دیجیتال، یکی از کشورهای پیشرو محسوب می‌شود. حدود ۱۲ درصد از جمعیت ۱۰ میلیون نفری آن از رمزارز برای تراکنش‌های روزانه خود استفاده می‌کنند.

به گزارش شرکت چینالیسیس (Chainalysis)، این کشور در شاخص پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال طی یک سال گذشته، در رتبه دهم قرار داشته است.

فهرست شدن فلوکی در شعبه تایلندی بایننس، این فرصت را به آن می‌دهد تا در بین آلتکوین‌های برتر اکوسیستم کریپتو قرار گیرد. از این پس، ساکنان تایلند می‌توانند بدون نیاز به وی‌پی‌ان، به معاملات این توکن دسترسی داشته باشند.

قیمت فلوکی طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۱۴ درصدی به ۰.۰۰۰۲۱۷ دلار و ارزش بازار آن به ۲.۰۸ میلیارد دلار رسیده است. همچنین، حجم معاملات این میم کوین با جهشی ۷۰ درصدی به بیش از ۸۵۳ میلیون دلار افزایش یافته است.

این توکن اخیرا و پس از فهرست شدن در لیست میم‌کوین‌های برتر صرافی بیت‌پاندا (BitPanda) نیز افزایش قیمت مشابهی را تجربه کرده بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته صعود ادامه‌دار فلوکی؛ میم‌کوین FLOKI در بایننس تایلند هم لیست شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا، قیمت بیت کوین تا کجا افزایش خواهد یافت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه پیروزی احتمالی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ممکن است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *