صرف 500 روز زمان برای تولید کپی کونیگ زگ یسکو!

ویتنامی‌ها ۵۰۰ روز زمان را صرف تولید نسخه کپی شده از کونیگ زگ یسکو کرده‌اند و حاصل کار نیز قابل‌قبول به نظر می‌رسد.


گروهی از طرفداران با استعداد دنیای خودرو در کشور ویتنام کپی جذابی از ابر خودروی کونیگ زگ یسکو را تولید کرده‌اند. احتمالاً می‌دانید که تولید کپی از چنین خودروهایی بسیار سخت است اما نتیجه نهایی کار ویتنامی‌ها بسیار خوب بوده است. خطوط تیز یسکو به همراه آیرودینامیک سطح بالا باعث شده فرایند تولید کپی آن با سختی‌هایی همراه باشد اما در خودروی نهایی شاهد رعایت جزئیات دقیق در کپی خودروی موردبحث هستیم.

کل فرایند کپی این خودرو در کانال یوتیوب NHET TV منتشر شده و شما عزیزان می‌توانید تلاش تحسین‌برانگیز آن‌ها جهت تولید کپی کونیگ زگ یسکو را مشاهده کنید. نکته جالب اینکه ویتنامی‌ها قبلاً نیز کپی برخی خودروهای مطرح دنیا از جمله فراری لافراری را تولید کرده‌اند. البته ساخت کپی یسکو حدود ۵۰۰ روز طول کشیده و این امر نشان دهنده سختی کار آن‌هاست. تا زمان نگارش این خبر فعلاً کار تولید این خودرو به اتمام نرسیده اما مطمئن هستیم که نتیجه نهایی بسیار خوب خواهد بود.

فرایند تولید کپی کونیگ زگ یسکو با فریم فولادی شروع شده و سپس پانل‌های فلزی روی آن قرار گرفته‌اند. در مرحله بعدی کل خودرو با گِل پوشانده شده است. چنین کاری بسیار منحصربه‌فرد به نظر می‌رسد زیرا معمولاً در خودروهای کپی شده از گِل استفاده نمی‌شود. ویتنامی‌ها گِل را با دقت شکل داده و روی پانل‌ها بکار می‌برند تا مشابه طراحی اصلی یسکو باشد. به‌کارگیری گِل و فلز به آن‌ها اجازه داده تا بخش‌های چالش‌برانگیز این ابر خودروی سوئدی را به خوبی کپی کنند. پس از پایان کار نیز پانل‌های بدنه تمیز و پولیش می‌شوند. نظر شما درباره این خودرو چیست؟

تماشا در یوتیوب:
https://www.youtube.com/watch?v=xBzqmRgyDAg

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۴ رای




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

نسخه رودستر پینین فارینا باتیستا رونمایی شد

تنها یک دستگاه از این خودروی خاص وجود دارد که هم‌اکنون به دست مشتری آمریکایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد