صرافی کوین‌بیس دوباره دچار اختلال شد؛ سیگنالی مثبت یا منفی برای بازار کریپتو؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

از اوایل صبح امروز ۱۴ می، صرافی بزرگ کوین‌بیس دچار قطعی سیستم شده که کاربران آن را تحت تأثیر قرار داده است. البته تیم پشتیبانی کوین‌بیس به کاربران اطمینان داده که وجوه آنها امن بوده و این صرافی فعالانه در حال حل این مشکل است.

طبق گزارش‌ها، قطعی قابل‌توجه سیستم کوین‌بیس باعث شده که خدمات آن برای کاربران دسکتاپ و تلفن همراه غیرقابل دسترس باشد. این اختلال که در ساعت ۴:۱۵ صبح (UTC) امروز آغاز شد، باعث ناامیدی گسترده در میان کاربرانی شده که سعی در دسترسی به حساب‌های خود یا انجام تراکنش دارند.

بازدیدکنندگان وبسایت کوین‌بیس در حال حاضر با پیام «خطای ۵۰۳، سرویس موقتاً در دسترس نیست» مواجه می‌شوند. این خطا معمولاً به دلایل تعمیرات و به‌روزرسانی سرور، اضافه بار شدید بر روی سرور و مشکلات دیگر، بروز می‌کند.

این اولین بار نیست که چنین اتفاقی برای صرافی کوین‌بیس می‌افتد. پیش‌تر و در ۲۸ فوریه نیز، کوین‌بیس به همراه چند صرافی دیگر قطعی موقتی را تجربه کردند که ناشی از افزایش سریع معاملات ارزهای دیجیتال بود.

داده‌های تاریخی نشان می‌دهند که قطعی صرافی کوین‌بیس در ماه فوریه باعث کاهش ۱۰۰ میلیارد دلاری ارزش بازار بیت کوین فقط در ۱۵ دقیقه شد.

در حالی که قطعی سیستم کوین‌بیس برای برخی از کاربران ناامیدکننده است، برخی از اعضای جامعه کریپتو اغلب چنین رویدادی را خوش‌بینانه تفسیر می‌کنند.

این گروه از کاربران می‌گویند که این اتفاق به دلیل افزایش حجم معاملات رخ می‌دهد و نشان‌دهنده افزایش فعالیت و علاقه در بازار است که می‌تواند به عنوان سیگنالی صعودی برای قیمت ارزهای دیجیتال تلقی شود.

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت ۶۲ هزار دلار معامله می‌شود که یک رشد ۱ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته صرافی کوین‌بیس دوباره دچار اختلال شد؛ سیگنالی مثبت یا منفی برای بازار کریپتو؟! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تاریخ بازپرداخت بدهی صرافی مت‌گاکس اعلام شد! ریزش بیشتر قیمت‌ها در راه است؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه نهاد متولی دارایی‌های صرافی منحل‌شده مت‌گاکس (Mt Gox) اعلام کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *