شیائومی ۱۴T پرو با عملکرد فوق‌العاده در گیک‌بنچ رویت شد

انتظار می‌رود که شیائومی گوشی‌های هوشمند سری ۱۴T را در ماه‌های آتی عرضه کند و حالا نسخه جهانی مدل شیائومی ۱۴T پرو در دیتابیس گیک‌بنچ ۴ مشاهده شده است. در ادامه جزئیات بیشتری در مورد این گوشی خواهید دید.

لیست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که ممکن است شیائومی به زودی گوشی هوشمندی با شماره مدل ۲۴۰۷FPN8EG معرفی کند. اخیرا نام شیائومی ۱۴T پرو در گواهینامه مخابرات اندونزی نیز مشاهده شده است.

گوشی هوشمند جدید شیائومی در آزمایش‌های تک‌ هسته‌ای امتیاز ۹,۳۶۹ و در آزمایش‌های چند‌ هسته‌ای امتیاز ۲۶,۰۸۳ را کسب کرده است. این دستگاه به مادربرد Rothko مجهز خواهد شد و قدرت آن توسط یک تراشه هشت‌ هسته‌ای با حداکثر سرعت پردازنده ۳.۴ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G720-Immortalis MC12 تامین می‌شود.

شناسه‌های مربوطه تایید می‌کنند که شیائومی این گوشی هوشمند را به تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مجهز خواهد کرد. این تراشه شامل یک هسته کورتکس X4 با سرعت ۳.۴ گیگاهرتز، سه هسته کورتکس X4 با سرعت ۲.۸۵ گیگاهرتز، و چهار هسته کورتکس A720 با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز است.

تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس که قدرت گوشی هوشمند را تامین می‌کند با ۱۲ گیگابایت رم همراه خواهد بود. این گوشی همچنین با سیستم‌ عامل اندروید ۱۴ راهی بازار خواهد شد. جدای از این، دیتابیس هیچ مشخصات دیگری از این دستگاه را آشکار نمی‌کند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت‌های کاربردی منتشر شد

تلگرام آپدیت جدیدی با قابلیت‌های کاربردی منتشر کرده است که از آن جمله می‌توان به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد