شکایت قضایی یک گیمر از سختی بیش از حد بازی Elden Ring

یکی از کاربران شبکه اجتماعی 4Chan به طور رسمی از استودیو فرام‌سافتور به دلیل سختی بیش از حد بازی Elden Ring‌ شکایت کرده است. این فرد معتقد است که در دل الدن رینگ یک بازی دیگر وجود دارد که به دلیل دشواری گیم‌پلی، امکان دسترسی به آن وجود ندارد.

الدن رینگ بدون شک یکی از سخت‌ترین بازی‌های تاریخ است. بسته الحاقی به نام Shadow of the Erdtree حتی دشوارتر از بازی اصلی است و افراد زیادی را به ستوه آورده است. بسیاری از گیمرها پس از انتشار این محتوای الحاقی، دست به انتقاد زدند و یک جنجال تمام عیار در شبکه‌های اجتماعی برپا شد. فرام‌سافتور در عین حال با انتشار آپدیت‌های ریز و درشت سعی کرده تا اندکی از درجه سختی بازی بکاهد. آپدیت 1.13 این بازی که روز گذشته منتشر شد، روند دی‌ال‌سی را اندکی ساده‌تر کرد.

یکی از کاربران توییتر و 4Chan به طور رسمی از شرکت باندای نامکو و فرام‌سافتور شکایت کرده است. او نوشته است که روز بیست و پنجم سپتامبر به دادگاه خواهد رفت و سعی می‌کند تا قاضی دادگاه را راضی کند. این فرد معتقد است که نصف بازی الدن رینگ مخفی است و اینکه بازی آن‌قدر سخت است که نمی‌توان به آن مناطق مخفی رفت. تصویر پیوست‌شده نشان می‌دهد که شکایت به صورت رسمی ثبت شده و همچنین کد دفاعیه و تاریخ دادگاهی نیز صادر شده است.

Elden Ring یک اثر دشوار

این گیمر تنها الدن رینگ را مثال نزده است. او به طور کامل از باندای نامکو و فرام‌سافتور به دلیل طراحی چنین بازی‌های دشواری شکایت کرده است. او نوشته است که نسخه نهایی بازی Sekiro Shadows Die Twice‌ و بلادبورن با آنچه معرفی شده بود، همخوانی نداشت. این فرد معتقد است که بخش بزرگی از محتوای این بازی‌ها در نهایت حذف شدند و نسخه نهایی با آنچه در ابتدا معرفی شد، تفاوت داشت. بدون شک نمی‌توان یک استودیو بازی‌سازی را به دلیل حذف محتوا و دشوار بودن محکوم کرد.

واضح است که کاربران توییتر و 4Chan حسابی به تمسخر این فرد پرداختند. یکی از کاربران برای شوخی نوشت که تا آخر یکی از غارهای Elden Ring پیش رفت، از بازی سونیک سر درخواهید آورد و این‌ اندازه محتوا در این بازی پنهان شده است. این شکایت و پست منتشرشده مایه‌ی شوخی و تمسخر قرار گرفت و بسیاری نوشتند که یک شکایت رسمی قضایی نباید به این شکل ثبت شود. این کیس نشان می‌دهد که تعدادی از گیمرها نسبت به‌سختی بیش از حد الدن رینگ ناراحت هستند و فکر می‌کنند این بازی باید ساده‌تر شود.

خلاصه داستان بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

دسترسی‌پذیری و نبود دکمه توقف یکی از ایرادهای وارده به بازی‌های فرام‌سافتور است. آلانا پیرس از ژورنالیست‌های ویدیوگیم معتقد است که فرام‌سافتور، هیچ بهایی به دسترسی‌پذیری نمی‌دهد و نمی‌خواهد بازی‌هایش برای عموم قابل تجربه باشند. در پایان نظر شما چیست؟ آیا فرام‌سافتور باید طراحی بازی‌هایش را تغییر دهد؟

منبع:‌ Tech4Gamers


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اسکوئر انیکس قصد دارد چندین بازی‌ سری Final Fantasy را برای Xbox عرضه کند

اطلاعات جدید منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) قصد دارد چند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد