شواهدی از عرضه Bloodborne برای PS5 مشاهده شد

این احتمال وجود دارد که ساخت نسخه پلی استیشن 5 بازی محبوب Bloodborne آغاز شده باشد.

شایعات پیرامون نسخه ریمیک یا ریمستر بازی Bloodborne بار دیگر قوت گرفته و شور و اشتیاق را در دل طرفداران این اثر محبوب زنده کرده است. این شاهکار تحسین‌شده که در سال ۲۰۱۵ برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد، به یکی از محبوب‌ترین آثار نسل هشتم سونی بدل گشت و قلب بسیاری از بازیکنان را تسخیر کرد. با وجود گذشت سال‌ها، عطش تجربه دوباره این دنیای گوتیک و نبردهای نفس‌گیرش، همچنان در میان طرفداران شعله‌ور است.

درحالی‌که بحث‌ها پیرامون ارائه نسخه نسل نهمی از Bloodborne توسط سونی داغ است، این ناشر تاکنون هیچ علامتی مبنی بر تأیید این شایعات منتشر نکرده و سکوت اختیار کرده است. سکوت سونی در این زمینه، ناامیدی برخی از طرفداران را به همراه داشته، اما امید همچنان در دل عاشقان Bloodborne زنده است.

پلتفرم PlayStation Stars اخیرا جرقه‌ای از امید را در دل طرفداران روشن کرده است. اخیرا مواردی در PlayStation Stars دیده شده‌اند که می‌توانند به نسخه مخصوص پلی استیشن 5 بازی Bloodborne اشاره داشته باشند. طبق اطلاعات منتشر شده در ردیت، نسخه پلی استشن 5 بسته الحاقی The Old Hunters بازی Bloodborne در این وب‌سایت مشاهده شده است. این موضوع می‌تواند در دست ساخت بودن نسخه نسل نهمی بازی Bloodborne را پیش از معرفی رسمی فاش کند یا اینکه ممکن است تنها یک اشتباه کوچک باشد.

انتظار می‌رود که اگر نسخه نسل نهمی Bloodborne در حال توسعه باشد، به بازیکن‌ها اجازه تجربه این اثر را با نرخ فریم ۶۰ و وضوح تصویر بالاتر ارائه دهد. همچنین این احتمال وجود دارد که به همراه پلی استیشن 5، این بازی به پلتفرم کامپیوتر نیز راه پیدا کند.


منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/369787-bloodborne-ps5-remaster-teased/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

۱۰ بازی پرفروش Steam در هفته سی‌ و یکم ۲۰۲۴

امروز فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های پلتفرم Steam برای هفتۀ منتهی به ۳۰ جولای ۲۰۲۴ منتشر شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد