شهادت اسماعیل هنیه سند زبونی دیگری برای رژیم صهیونیستی است

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، در پیام ماموستا فایق رستمی آمده است: شهادت، رسم مردان خداست؛ صراط مستقیمی که انتهایی ندارد و همواره خط و مشی آن، انسان های آزاده را پرورش می دهد تا پرچم عدالت و انسانیت به حکم خداوند منان در اهتزاز بماند.

در ادامه عنوان شده است: این شهادت سند دیگری بر زبونی باند جنایتکار صهیونیزم غاصب از کشتار زنان، کودکان و سالخوردگان فلسطینی و زیر پا گذاشتن حقوق بشر تا نقض حریم حقوقی و قوانین بین المللی کشورها در ترور رهبران محبوب ملت‌ها است.

همچنین آمده است: اینجانب ضمن محکومیت شدید این جنایت از مجامع بین المللی خواهانم تا در مقابل تکرار بدعت غلط تاریخ ،در تصرف سرزمینها و کشتار و تجاوز به خاک دیگر کشور ها ، اقدام قاطع و واکنش سریع انجام دهند تا از فراگیر شدن درگیری منطقه ای که مسبب آن رژیم مجعول صهیونیسم و آمریکا است، جلو گیری شود .

در ادامه تاکید شده است: ️قطعا جمهوری اسلامی بر اساس قوانین بین المللی ،انتقام ازعوامل ترور مهمان دیپلماتیک شهید مقاومت، اسماعیل هنیه را در خاک جمهوری اسلامی ،حق خودمی داند و مسببین آن را مجازات خواهد کرد.

در پایان بیان شده است: در آخر شهادت این بزرگ مرد آزاده، مؤمن و سید استقامت و جهاد و رهبر غیور ملت فلسطین، اسماعیل هنیه را به همه آزادگان عالم به ویژه ملت قهرمان فلسطین تسلیت وتهنیت عرض می کنم.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

برگزاری جشنواره ثبت ایده واختراع ویژه دانشجویان دانشگاه کردستان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

حامد قادرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشنواره ثبت ایده و اختراع به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد