شروع کاهشی دلار در بازار آزاد

اقتصاد ۲۴- قیمت دلار در شروع معاملات روز چهارشنبه با کاهش ارزش بازگشایی شد و یک کانال عقب‌نشینی کرد. این اسکناس در لحظه نگارش این گزارش در پله‌های پایانی کانال هشتم از کریدور پنجم در حال معامله است.

بررسی خبرنگار تجارت‌نیوز حکایت از تعادل در عرضه و تقاضا دارد. برخی معامله‌گران حرفه‌ای بازار می‌گویند بازارساز از رکود روز‌های ابتدایی محرم استفاده کرده و با ارزپاشی، قیمت دلار را کاهش داده است.

کارشناسان اقتصادی در روز‌های گذشته بر این نکته تاکید داشتند که سیاست‌گذار قصد دارد با کمترین نرخ، دلار را به دولت بعدی تحویل دهد و این ریتم نزولی بازار را متاثر از همین تصمیم می‌دانند.


بیشتر بخوانید: بازدهی دلار منفی شد


درهم آماده سقوط به کانال ۱۵ هزار تومانی شد

گفتنی است قیمت درهم امروز با کاهش ۶۰ تومانی به کف کانال ۱۶ هزار تومانی رسید و آماده برگشت به کانال ۱۵ هزار تومانی شد. این اسکناس در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۱۶ هزار و ۵۰ تومانی در حال معامله است. قیمت تتر روز چهارشنبه با کاهش ۹۰۰ تومانی همانند دلار یک کانال عقب‌نشینی کرد و روی رقم ۵۸ هزار و ۸۵۰ تومانی ایستاد.

پوند انگلیس با کاهش هزار و ۲۰۰ تومانی روی قیمت ۷۵ هزار و ۵۷۰ تومانی معامله شد و یورو نیز با کاهش ۳۵۰ تومانی روی رقم ۶۳ هزار و ۹۲۰ تومانی ایستاد.

گفتنی است اسکناس دلار روز چهارشنبه با رقم ۴۶ هزار و ۴۵۹ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۳ هزار و ۳۷۹ تومانی عرضه شد و برخلاف دو روز گذشته تغییر قیمت نداشت.

منبع: تجارت نیوز


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

استخدام بازاریاب و ویزیتور در مشهد – «ای استخدام»

استخدام گروه تولیدی و بازرگانی آجیل و خشکبار حسینی گروه تولیدی و بازرگانی آجیل و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *